Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Program konference 2010

Program konference   Marketing at-retail POPAI forum 2010: "Vědomí a podvědomí v místě prodeje"  25. 11.

Program konference

 

 

Marketing at-retail POPAI forum 2010:

"Vědomí a podvědomí v místě prodeje"

 

 25. 11. 2010
12 – 18,30  hod



Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9

Středoevropská kancelář POPAI pořádá konferenci, jejíž program se zaměří na současné výzvy a potenciál oboru marketingové komunikace v prodejních místech u nás a v zahraničí.

12.00 - 13.00 Registrace účastníků a občerstvení
13.00 - 17.00  Přednáškové bloky
17.30 - 18.30  Diskuzní panel, závěr konference

Konferenci moderuje Michal Charvát, General Manager,  OgilvyAction s.r.o.

12,00 – 13,00  Registrace účastníků, občerstvení, 
 
welcome drink Soare sekt Elegance demi sec

Exkluzivním dodavatelem vín a sektů je společnost Soare sekt.

 
13,00 – 14,20

  • Místo prodeje a komunikace se zákazníkem - umíme mu opravdu nasouchat?
Nákupní rozhodování v místě prodeje (plánovaný versus impulsní nákup), jak individuelně komunikovat se zákazníkem podle jeho potřeb a očekávání.
Základní principy práce s POS a necenovými promocemi (velikost, barevnost, čitelnost, kontrast pozadí-figura atd.).  Co v in-store funguje a co ne? Příklady z domova i zahraničí.

Jana Lelovičová, Strategic Planner, COMTECH Group  s.r.o.
  • Back to the basics - kvalitativní posun v trendech a projektech v in-store
Trendy, které propojují marketingový výzkum s POP/POS podporou prodeje.
Etnografický přístup k výzkumům na místě prodeje – nástroj řízení primárních a sekundárních umístění.  Testování POS/POP materiálů – využití pro plánování promocí/ochutnávek  
Zákazník u regálu a modelování prezentace produktů.
Praktické ukázky aplikací moderních technologií včetně oční kamery.
Jan Herzmann,  Managing Partner, Factum Invenio, s.r.o.

14,20 – 14,30 Přestávka

14,30 – 16,20
  • Neuromarketing - všemocný nástroj k poznání spotřebitele?

Možnosti a meze využití neuromarketingu při výzkumu nákupního chování.
Co nahradí přístroje a co můžeme "změřit"? Příklady využití tohoto nového marketingového nástroje  z domova i ze světa
.
Jitka Vysekalová,  prezidentka ČMS, Petr Miláček, strategy planning director, PHD 

  • POP Advertising Display Power  - nejnovější průzkum POPAI CE na téma výkonnosti různých modifikací podlahových POP stojanů.
Vliv změny  atributů  (umístění, velikost, barva, grafika, nasvícení atp.) podlahových  stojanů na nákupní chování spotřebitelů v prodejních místech. Výzkum byl proveden kombinovanou metodologíí (kvalitativní i kvantitativní). Data byla pořízena  atributů přímo v prodejních místech (hypermarkety SPAR)  technikou pozorování, dotazování a měření prodejů ze stojanů v různých formátech.  Průzkum byl realizován ve spolupráci s IPSOS Tambor, Coca Cola, Mars CR, Vysokou školou B.I.B.S. a dalšími partnery.
Daniel Jesenský, prezident POPAI CE, Martin Boček, Business Development Director ČR&SR, Ipsos Tambor ČR, Daniela Bullova, Brand Manager CHOCOLATE, MARS CZECH S.R.O, Jan Táborský, Channel development manager CZ/SK Coca-Cola HBC ČR

16,20 – 16,30  Přestávka
16,30 – 18,30
  • Vývoj a proměny koncepcí in-store promocí
Společný projekt ppm factum group  a společnosti HENKEL -  vývoj a proměny konceptu promo v oblasti vlasové kosmetiky,   prezentace konceptu „hair academy a vlasových poradkyň“ včetně předvedení detailu analýzy pomocí moderní technologie. Důvody změn v konceptu in-store promocí  jako reakce na vývoj trhu, hlubší pochopení potřeb zákaznic a přizpůsobení se jejich očekáváním, od hard-sell k fellow feeling.
Aleš Pastorek, Country manager,  HENKEL cosmetics

Praktické dopady, technické zajištění, typologie hostesek a jejich rozvoj, komplexní plánování a synergické efekty, od simple effect ke complex operation. Součástí prezentace bude ukázka současné technologie využívaná při in-store promo a možnost individuální analýzy účastníků s doporučením

Soubory ke stažení

Program_konference2010 (504,69 KB)

Program_konference2010

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS