Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.


(Archiv) Konference POPAI FÓRUM 2019

Termín: 21. 11. 2019
Kongresové centrum TOP Hotel Praha, Blažimská 1781/4, 149 00 Praha 4 – Chodov

Cesta do hlubin zákazníkovy duše

Hlavou pro praxi, srdcem pro život

Asociace POPAI CE pořádá již 11. ročník konference s mezinárodní účastí o zásadních trendech, perspektivách a výzvách oboru marketingové komunikace v retailu.


Jaká témata přinese letošní ročník konference

  • Inspirující trendy z retailu a novinky z výzkumu o chování zákazníků.
  • Jak s pomocí pokročilých vědeckých metod ovlivňovat nákupní chování.
  • Marketingová nástroje pro pokročilé: jak v retailu prakticky zapojit neuroscience, psychologii, sémiotiku, sémantiku a další disciplíny.
  • Specializované workshopy provázané na praxi


Konference je součástí POPAI DAY 2019 - prestižní odborné akce v oblasti in-store komunikace.  Celodenní program nabídne kromě mezinárodní konference také expozice významných oborových soutěží Hvězda 3D reklamy, POPAI AWARDS a POPAI STUDENT AWARD. Novinkou bude speciální výstavní zóna SHOPPER LAB, která bude exkluzivně určena pro prezentaci moderních technologií a inovativních systémů, které slouží k měření a analýze chování zákazníků v retailu. Program vyvrcholí slavnostním galavečerem.

Program akce

8:45   –  9:45   |  Registrace účastníků

9:50   – 10:00  |  Úvodní slovo

10:00 – 12:00  |  Dopolední část konferenčního programu

12:00 – 13:15  |  Polední pauza, oběd

13:15 – 14:50  |  Odpolední přednáškový blok

14:50 – 15:30  |  Pauza, občerstvení

15:30 – 16:30  |  Workshopy

18:00 – 19:00  |  Welcome drink, networking, příchod účastníků galavečera

19:00  – 24:00 |  Galavečer POPAI DAY 2019


Prezentace a přednášející konference

Konferenci moderují

Petr Šimek, prezident POPAI CE, Managing Director WELLEN

Daniel Jesenský, viceprezident POPAI CE, Managing Partner DAGO

 

9:50 – 12:00     Dopolední část konferenčního programu


10:00 - 10:20     Prognóza pro marketing 2035

Proč  je třeba jít ještě hlouběji do srdcí a hlav zákazníků, co ovlivní marketing, nakupování a spotřebu budoucnosti, na co se připravit a jak? Na tyto otázky odpoví přední český prognostik také s pomocí zprávy 16-ti zpravodajských služeb konsolidované americkou CIA.

Přednáší: Doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc., prognostik a systémový analytik, ředitel Prognostického institutu Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů", který přednáší prognostiku na ČVUT i KU


10:20 - 10:55     Jak funguje mozek při nakupování

Potenciál neuromarketingu a jeho přidaná hodnota v in-store. Role emocí a zvyků jako základních fundamentů při utváření nákupního chování zákazníků. Co se děje v naší hlavě při nakupování online, nebo v kamenné prodejně?

Přednáší: Dr. Ana Iorga, CEO & Chief Neuroscientist, Buyer Brain, United Kingdom

(Přednáška proběhne v angličtině)


10:55 - 11:30     An Overview of Ferrero's Neuro-Lessons

Co jsou neuro-algoritmy v POP a mediální komunikaci. Jak jich využít v category managementu a jak s jejich pomocí zvýšit výkonnost značek a vytvářet vlivné komunikační obsahy v místě prodeje? To nám s pomocí řady konkrétních příkladů a případových studií představí výrazná osobnost neuro vědy a letošní key-note speaker naší konference Jan Flick.

Přednáší: Jan Flick, Shopper Science, FERRERO Germany 

(Přednáška proběhne v angličtině.)


11:30 - 12:00     Potenciál aplikované neurovědy na cestě životem

Často se ztrácíme v hloubce problému a postrádáme schopnost uvažovat v širších souvislostech. Prof. Aleš Stuchlík se aplikované neurobiologii věnuje přes dvacet let, strávil tisíce hodin v laboratoři, napsal desítky studií a vychoval řadu studentů. Kromě zlepšování  života člověka v medicínské praxi se věnuje přímému a uchopitelnému využití těchto poznatků v neurokoučinku a tím obě tyto disciplíny aplikuje v unikátním propojení na osobní a profesionální rozvoj. Prezentace názorně představí základy neurokoučinku, klasické i nedávné poznatky neurovědy a příklady jejich využití pro lepší život každého z nás.

Přednáší: prof. RNDr. Aleš Stuchlík, PhD., DSc.,  Akademie věd České republiky a Koučink Centrum s.r.o.

 

12:00 – 13:15     Polední pauza, oběd, networking

13:15 – 13:25     Křest nové knihy PROGNOSTIKA od Doc. RNDr. Bohumíra Štědroně, CSc., prognostika a systémového analytika za účasti emeritního ministra průmyslu ing.Jana Mládka,CSc.
 

13:25 – 16:30     Odpolední část konferenčního programu


13:25 - 13:50     Behaviorální typografie – vliv charakteru písma na vnímaný význam zpráv

Jak písmo působí na vnímání textu, který máme před sebou? Vnímají Češi dětinský Comic Sans opravdu jako písmo vhodné jen pro klauny a zvyšuje patkový Times důvěryhodnost psaného textu? Typografický průzkum digitální agentury BlueGhost, se zaměřil na asociace a stereotypy spojované s nejčastěji používanými písmy a způsoby, jakými volba písma ovlivňuje vnímání (nejen) marketingové komunikace (nejen) v místě prodeje.

Přednáší: Lukáš Pilka, kreativní ředitel, BlueGhost


13:50 - 14:20     Techniky vyjednávání o ceně a její přesvědčivá komunikace

Každý z nás se v práci i životě setkává s jednáním o ceně. Profesionální vyjednavač Vás seznámí se základními principy a praktickými technikami cenového vyjednávání a zároveň představí ty nejlepší triky pro přesvědčivou komunikaci a zobrazování ceny.

Přednáší: Vít Prokůpek, profesionální vyjednavač, autor knihy Psychologie ovlivňování


14:20 - 14:50     Světlo prodává i zabíjí

Jak ovlivňuje světlo a tma naše životy? Jaké role jsou v procesu našeho vnímání schopny sehrávat moderní světelné zdroje a jak mohou ovlivnit naši náladu, chování i fyzický a kognitivní výkon? Jaký je potenciál světla v budování loajality zákazníků a prodejního personálu. Jak s pomocí speciální světelné techniky zvýšit atraktivnost vystaveného zboží a podpořit jeho prodej. Na tyto a další otázky odpoví prezentace spojující to nejlepší z vědy o světle s praktickými ukázkami z retailových aplikací.

Přednáší: Hynek Medřický, mezinárodně uznávaný expert v oblasti chronobiologie a světelné techniky, Artemide & Luxvitaest s.r.o.

 

14:50 – 15:30      Pauza, občerstvení, networking

 

15:30 – 16:30     Specializované workshopy

Budou probíhat současně, jde o speciální část programu s oddělenou registrací.


Průlomové vyjednávání

Zažijete na vlastní kůži vyjednávání, které společně s lektorem rozeberete. Uvědomíte si, že někdy o úspěchu či neúspěchu při vyjednávání může u jednacího stolu rozhodnout zlomek sekundy a zdánlivé maličkosti. Pochopíte důležitost přípravy a naučíte se o vyjednávání přemýšlet více strategicky, jako byste hráli šachovou partii a vymýšleli správné tahy a protitahy. A uvidíte, jak to dělají (a naopak nedělají) Ti nejlepší světoví vyjednavači.

Lektor: Vít Prokůpek, profesionální vyjednavač, autor knihy Psychologie ovlivňování


Shopper neuro-science 101 v akci

Interaktivní praktický průvodce po moderních nástrojích aplikované neurovědy v oblasti retail marketingu a aplikace konkrétních poznatků při optimalizaci komunikačních médií v prodejnách. Na případových studiích si ukážeme, proč, co a jak se dá řešit s pomocí neuro-výzkumu, a také doporučíme, jak zvýšit účinnost a dopad konkrétních aplikací na základě neuro-shopper insightů.

Lektorka: Dr. Ana Iorga, CEO & Chief Neuroscientist, Buyer Brain, United Kingdom

(Workshop proběhne v angličtině)

Prosíme přihlášené účastníky workshopu, aby v případě zájmu o analýzu vlastní POP aplikace během workshopu kontaktovali moderátora workshopu Daniela Jesenského daniel.jesensky@dago.cz, a to nejpozději do 8.11. 2019.


Jak se dostat do hlavy retailera

Jak mluvit s nadnárodními řetězci. Z pohledu značky, ale i agentury. Pochopení vnitřní struktury, pozice a nastavení. Motivace a potřeby retailerů, principy a taktiky obchodních vyjednávání. Co Vás zajímá ohledně vztahů mezi MO a dodavateli? Na co byste se rádi zeptali top managera top retailera? Umožníme Vám klást dotazy předem.

Lektor: Radim Pařík, Member of the Advisory board, PR PA RT NE RS Advisory Group s.r.o.

 

16:30     Závěr programu konference

 

Program Galavečera 

18:00 - 19:00  l  Welcome drink, networking, příchod účastníků galavečera

19:00 - 20:30  l  Slavnostní vyhlášení výsledků soutěží Hvězda 3D reklamy 2019,

POPAI AWARDS 2019 a POPAI STUDENT AWARD 2019

20:30 - 24:00  l  Raut, degustace vín, hudba, networking, vyhlášení Ceny publika POPAI AWARDS

 

Fotogalerie konference POPAI DAY 2019

Fotografie :Ondřej Littera      

Podmínky účasti na konferenci POPAI FÓRUM 2019

Registrační poplatek

EARLY BIRDS pro včasně registrované účastníky, kteří se přihlásí do 18. 10. 2019, je účastnický poplatek 9.900 Kč  + 21 % DPH, tj. celkem 11.979 Kč. Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 9.600 Kč + 21% DPH (celkem 11.616 Kč) Třetí a další účastník: 9.100 Kč + 21% DPH (celkem  11.011 Kč) Registrační poplatek při zaslání přihlášky po 18. 10. 2019 Účast na konferenci: 10.900, Kč + 21 % DPH (celkem 13.189  Kč)  Množstevní sleva při účasti více zástupců z jedné firmy na celé akci Druhý účastník: 10.600 Kč + 21% DPH (celkem 12.826 Kč) Třetí a další účastník: 10.100 Kč + 21% DPH (12.221 celkem Kč)

Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje konferenční materiály včetně sborníku akce, občerstvení, dárků partnerů akce. Všem účastníkům konference bude poskytnuta vstupenka zdarma na gala večer pro jednu osobu.

Členové POPAI CE se mohou konference  zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

- 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 

- dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001 Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.  Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání konference. V případě zrušení účasti méně než 7 pracovních dnů před termínem konání konference bude účtován storno poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS