Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Zážitky z hry přímo na POS: Neobyčejná prezentace her a zboží pro fanoušky

Vloženo: 12.12.2019

Novinka člena POPAI CE  

Společnost THIMM vyrobila pro firmu Ubisoft, významného tvůrce a vydavatele her, hned dva inovativní displeje pro podporu prodeje. Oba paletové prodejní stojany podporují v obchodech s elektronikou a hrami jak prodej videoher, tak i prodej merchandisingových výrobků, které jsou v odvětví videoher stále oblíbenější.

 

            

 

Firma Ubisoft je přední vývojář interaktivních zábavních výrobků na všech rozšířených platformách, jako jsou konzole, chytré telefony, tablety a osobní počítače. Na jaře tohoto roku uvedla tato společnost na německý trh oblíbenou strategickou hru „Anno 1800“ v podobě počítačové hry. Kromě standardní edice DVD-ROM vydala firma i mimořádnou edici. Pro uvedení výrobku na trh vyvinuli odborníci na displeje ze společnosti THIMM nepřehlédnutelný prodejní stojan v podobě historického novinového stánku. Design připomínající období průmyslové revoluce v 19. století přenáší děj hry přímo na místo prodeje. Displeje o rozměru poloviční palety byly vyrobeny z vlnité lepenky s kvalitním offsetovým tiskem. Hry jsou pro zákazníky viditelné a snadno přístupné ze všech čtyř stran displeje. Displej navíc maloobchodním prodejcům poskytuje dostatek místa pro až 60 DVD. Další prostor pro případné mimořádné akce je umístěno za krytem v podobě rolety, který lze dle potřeby odstranit. Displej tak poskytuje maloobchodním prodejcům maximální variabilitu.

Druhý kreativní displej pro společnost Ubisoft je aktuálně umístěn ve specializovaných obchodech a podporuje prodej tzv. Chibi figurek. Deset centimetrů vysoké figurky představují postavy akční videohry „Tom Clancy’s Rainbow Six Siege“. Tyto sběratelské figurky se u gamerů těší stále větší oblibě, protože mají unikátní kód, s nímž je možné dotvářet obsah videohry. Při zahájení prodeje prezentoval displej potenciálním zákazníkům pět figurek v akrylovém boxu, který figurky chránil proti krádeži. Velmi kvalitní prodejní displeje jsou navrženy pro dlouhodobé používání, protože sběratelské kousky jsou v pravidelných intervalech doplňovány o nové figurky. I tento displej s ofsetovým potiskem vývojáři společnosti THIMM navrhli tak, aby jej bylo možno variabilně přizpůsobit situaci: toppery je možné v maloobchodě měnit, takže majitel obchodu se může rozhodnout, kterých pět figurek bude aktivně propagovat.

 

O společnosti THIMM

Skupina THIMM je lídrem v poskytování řešení pro balení a distribuci zboží. Portfolio firmy zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, POS & POP produkty, kvalitní prodejní stojany (displeje), obalové systémy z různých materiálových kombinací a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Spektrum nabídky doplňuje široká paleta služeb spojených s balením v rámci celého dodavatelského řetězce. K okruhu zákazníků patří známé koncerny vyrábějící značkové zboží napříč všemi obory. Rodinný podnik založený v roce 1949 zaměstnává více než 3 500 zaměstnanců ve 22 závodech v Německu, Česku, Rumunsku, Polsku, Francii a Mexiku a v roce 2018 dosáhl ročního obratu přes 645 milionů eur.

Více na www.thimm.cz

 

Kontakt pro média:

Ingrid Völkening, Coordinator Marketing CEE

THIMM Group GmbH + Co. KG, Tel.: +49 5551 703 305, e-mail: ingrid.voelkening@thimm.de

Michael Weber, Director Corporate Marketing

THIMM Group GmbH + Co. KG, Tel.: +49 5551 703 891, e-mail: michael.weber@thimm.de

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS