Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Zaujmout, změřit a interpretovat – partnerství Agentury GATE a Iteraitu má jasný cíl

Vloženo: 26.3.2021

Novinka člena POPAI CE

Zákaznický zážitek (neboli customer experience) a digitalizace v místě prodeje je již známým a stále se rozvíjejícím trendem. I přes nesnáze spojené s Covidem-19 – nebo právě kvůli nim – nasazují tuzemské prodejny nejrůznější technologie: od digital signage přes interaktivní prvky jako prodejní kiosky a programované LED stěny až po virtuální či augmentovanou realitu.

Co se ale děje dál? Končí to vše instalací těchto technologií? Jaká je jejich skutečná přidaná hodnota?

V GATU se rozhodli nahlédnout za oponu současných retailových trendů a vykročit o kus dál. „Nejen, že dokážeme ušít zákaznický zážitek na míru dané značce, umíme jej i změřit a data správně interpretovat,“ popisuje CEO Agentury GATE, Jakub Pistorius.

Myšlenku představuje jeden z pilotních projektů – interaktivní stojan doplněn technologií VIVIDI, která používá umělou inteligenci k řízení obsahu, face analytics a sledování zákaznického chování. Na základě rozpoznání pohlaví, věku, emocí, délky pohledu a setrvání zákazníků dokáže stojan spustit relevantní obsah komunikace specifické cílové skupině. Zařízení v reálném čase zpracovává získaná data a odesílá v podobě statistik (nikoli obrazu) do softwarového rozhraní, kde se automaticky přepisují do analytických metrik. Díky schopnosti extrahovat data z obrazového vstupu je zařízení plně v souladu s ochranou osobních údajů a nařízením GDPR.

„Propojením interaktivity s umělou inteligencí VIVIDI dokážeme s velkou přesností profilovat zákaznické skupiny a jejich chování při interakci s produkty, reklamním sdělením nebo jiným interaktivním prvkem. Navíc, těmto mnohdy odlišným skupinám umíme sdělit přesně to, co je zajímá a je pro ně relevantní,“ doplňuje CSD GATU, Tomáš Škoda.

Agentura GATE na tomto projektu úzce spolupracuje od loňského října s firmou Iterait, jejíž produktem je zařízení VIVIDI. Společnými silami tak chtějí pomoci značkám správně využívat prodejní prostory a lépe poznávat své zákazníky.

„Spolupráce s Agenturou GATE odhaluje jedno z mnoha možných využití VIVIDI v retailu. Analytika a cílená reklama se díky souboji online a offline obchodů stává podstatnou konkurenční výhodou kamenných prodejen,” uzavírá CEO společnosti Iterait, Adam Blažek.

 

    

 

  

 

 

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS