Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Zaměřeno na shoppera

Vloženo: 16.2.2017

Od Millennials až po Baby boomers

                                                                                 

Seminář POPAI CE se bude věnovat detailnímu vysvětlení jednotlivých cílových skupin současných českých zákazníků v retailu. 

Co je pro tyto cílové skupiny důležité a co naopak není? Jaké jsou jejich představy, očekávání, chápání světa…? Jakým způsobem komunikují nejen v in-store  a kde můžeme udělat největší chyby při komunikaci s nimi? Co ovlivňuje jejich nákupní zvyklosti a nákupní chování?

Akce se uskuteční 16. 3. 2017 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.

Program semináře se zaměří na

  • Rozbor jednotlivých generací v kontextu jejich nákupních misí a očekávání v in-store.
  • Jak životní hodnoty ovlivňují nákupní rozhodování a jak jich můžeme v in-storu využít.
  • Millennials a Baby Boomers. Jejich postoj k technologiím a inovacím. Praktické příklady jak na ně.

V rámci semináře vystoupí zástupci průzkumových agentur GfK, Nielsen a Kantar TNS.

Přihlášku k účasti na akci najdete ZDE .

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS