Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Zájem výrobců o program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2021 překonal očekávání

Vloženo: 23.4.2021

Novinka člena POPAI CE

 

 

Marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka v rámci svého 21. ročníku v ČR a 10. ročníku na Slovensku zaznamenal velký zájem výrobců o registrace jejich novinek v obou zemích. Letos dochází na trhu k zajímavému paradoxu, kdy navzdory velkému zájmu výrobců o program je kvůli pandemii koronaviru inovativních produktů na trhu výrazně méně než kdykoliv dříve. Zároveň v aktuální situaci, kdy už více než rok nelze promovat nové výrobky na veletrzích, organizovat samplingy v místě prodeje apod., výrobci mají zájem o podporu ve formě nezávislého spotřebitelského ocenění. Na druhou stranu právě kvůli pandemii byla většina z nich za poslední rok v přístupu k inovacím opatrná a na trh novinky neuvedli buď vůbec, nebo inovovali velmi opatrně.

Naštěstí je ale i několik výjimek, kde se uvádění nových a zajímavých produktů nebáli. Jde o kategorie typu Cukrovinky, Čokoláda, Krmiva pro psy, Mražené potraviny, Papírový program, Úklidové potřeby, Hygiena a dezinfekce rukou, Veganské potraviny, Víno a sekty, Zmrzliny a pár dalších. V kategoriích potravin a nápojů roste už několik let počet registrací zaměřených na zdravý životní styl (např. cukrovinky se stévií namísto cukru, veganské potraviny), ale napříč všemi kategoriemi je oproti posledním ročníkům vidět ještě větší tlak na ekologii a udržitelnost. Novinky, které budou letos ve spotřebitelském průzkumu bojovat o titul Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka v jednotlivých kategoriích, jsou převážně vyrobeny z udržitelných zdrojů, mají eko-friendly obaly či složení (především drogerie) a nebojí se tím pochlubit.

„Osobně z toho mám velkou radost, vidím silný trend inovací, který je win-win pro spotřebitele, pro výrobce, ale i dlouhodobě pro životní prostředí. Chybí tak sice odvážné inovace spočívající třeba v šílených příchutích typu jogurt s colovou příchutí (který se mimochodem před více než deseti lety na trhu moc neohřál, preventivně jej asi ani nikdo nezalistoval), po kterých se mi snad jen z nostalgie trochu stýská, ale už asi všichni výrobci pochopili, že v přístupu k ekologii a udržitelnosti jsme všichni na jedné lodi. Novinky tedy na první pohled nejsou pro spotřebitele často tak výrazné, ale zato obecně mnohem prospěšnější pro naše zdraví a prostředí, což je dobře,“ říká Lukáš Matějka, marketing group manager společnosti ATOZ Group.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS