Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

ZA PRODEJNÍ STĚNU PURINA ZÍSKALO DAGO OCENĚNÍ POP STAR MĚSÍCE ŘÍJNA 2021

Vloženo: 20.1.2022

Novinka člena POPAI CE

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.

V říjnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství realizace Prodejní stěna Purina. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Nestlé, kreativní agenturou a realizátorem agentura Dago. Kampaň proběhla v říjnu v řetězci Mall.

Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování a v celkovém produkčním provedení získala tato realizace shodně 7,8 bodů, v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 8,0 bodu.

Hodnocení vítězné realizace

„Velmi zdařilá prodejní stěna,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „Zajímavé uspořádání, působí čistě a hezky kombinuje jednotlivé druhy produktů.“

„Takto si představuji ráj pro pejskaře a milovníky koček,“ je spokojený Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

„Jasná komunikace značky, zároveň představuje širokou škálu produktů, osloví cílovou skupinu,“ říká Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

„Skvěle zpracovaný ostrůvek pro milovníky domácích mazlíčků,“ hodnotí Jiří Král, Managing Director agentury REAL FEEL. „Přehledné rozdělení kategorií.“

„Pěkná prezentace Puriny, určitě zaujme. Je vidět, že si s tím dali u Puriny práci,“ uvádí Martina Bedrnová, ředitelka prémiové automobilové značky DS. „Působí hodnotně, měla bych dojem, že si rozhodně kupuji prémiové krmivo nebo produkty, že zde na mého mazlíčka opravdu myslí v tom nejlepším slova smyslu. Líbí se mi motiv přírody, a milé ztvárnění pejska, boudy, kočičího škrabadla… Je hned jasné, že jde o nabídku pro zvířátka.“

 

Celý článek naleznete zde.

 

         

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS