Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

WELLEN potvrzuje, že dobře nastavený retailový prostor pomáhá zvyšovat prodeje

Vloženo: 9.6.2016

Novinka člena POPAI CE

Jediné ocenění v kategorii RETAIL v letošním ročníku soutěže Český Direkt 2016 získala společnost Wellen za kampaň Jedna bedna. Jde o první zlato v téže kategorii v historii Českého Direktu.

 

Case study
Nezisková prodejna Bona o.p.s původně nesla název Dvojí svět. V rámci projektu Rok jinak byl vytvořen nový koncept a prodejní layout pod názvem Jedna bedna. Bedna nejen jako přepravka nebo skladovací prvek, ale také jako hlava se stala inspirací pro design. Byl vytvořen jednoduchý variabilní systém z dřevěných prken, kovových úchytů a reálných, různě velikých bedniček od zeleniny. Prodejna byla po výmalbě svépomocně osazena systémem, zjednodušilo se osvětlení a bylo vyřešeno uspořádání sortimentu. Koncept bedniček akceptuje rovněž vývěsní štít, navigační grafiti na přilehlé zdi a aranžmá výlohy. Prodejna je nyní světlejší, přehlednější a láká k nakupování, což se projevilo na okamžitém nárůstu návštěvnosti a tržeb.

 

Po znovuotevření v září 2015 se prodeje vyšplhaly na 803 % oproti září předešlému. Meziročně došlo k navýšení objemu prodejů na 225 %, mnoho zákazníků nyní tvoří i náročná zahraniční klientela.

 

odkaz na VIDEO

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS