Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Výstupy unikátního průzkumu Shopper Engagement Study Czech Republic

Vloženo: 8.2.2016

Opakujeme seminář na téma průzkumu Shopper Engagement Study Czech Republic a jeho výsledků z důvodu velkého zájmu odborné veřejnosti. Akce se uskuteční 16.3. 2016 od 12,30 do 16,30 hod přednášková místnost společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.

Seminář představí vybrané výsledky nejrozsáhlejšího syndikovaného výzkumu nákupního chování v českých supermarketech a hypermarketech.

 

Výzkum se změřil na aspekty vlivu místa prodeje na zákazníky, jejich zkušenosti, preference, zvyky, chování a rozhodováni při plánování nákupu a samotném nakupování.

 

Během semináře Vás seznámíme například:

  • se sociodemografickými daty o českých nakupujících a jejich segmentací,
  • s faktory ovlivňujícími plánování nákupu (např. letáky, internet atp.), 
 

  • s nástroji využívanými při nakupování (např. nákupní seznamy, telefon atp.), 

  • s mírou a důvody nákupního rozhodování v místě prodeje (In store decision rate), 

  • s důvody a faktory ovlivňujícími neplánované nákupy a zamítnutí nákupu, 

  • s hodnocením prodejen a produktových kategorií nakupujícími,
  • s vlivem POP komunikace na prodeje a nákupní rozhodování. 


 

Součástí některých výstupů je také srovnání s maďarskými a americkými výsledky studie.

 

Přednášejí:

Andrea Vozníková, CMI MD Manager CR&SR, Shopper CEE, Unilever

Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CENTRAL EUROPE

Martin Boček, ,Business Development Director  Ipsos CZ&SK

 

Seminář je exkluzivně určen pouze pro členy POPAI CE, zástupce zadavatelů reklamy, maloobchodu a odborná média.

 

 

Přihlášku naleznete ZDE

 

Změna programu vyhrazena

 

V příloze najdete program akce s podmínkami účasti.

Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek prosíme uhradit do data konání akce.

 

Kontakt

POPAI CE

Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

2016_03_16_Seminář_Shopper Enagement Study_Nr1 (88,23 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS