Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

VÁNOČNÍ SUMÁŘ: JAK DAGO PODPOŘILO KLIENTY A JEJICH ZNAČKY

Vloženo: 1.2.2022

Novinka člena POPAI CE

Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Je to také období, kdy se vytváří ta nejlepší vystavení, která mají za úkol oslovit co nejvíce nakupujících. Jak si s tímto poradili v agentuře Dago?

 

Pro segment alkoholických nápojů vytvořilo Dago dvoupaletové vystavení pro společnost Stock Plzeň a.s., které nabízelo všechny rumy a rumové likéry z rodiny Božkov Republica. Shop in shop se v předvánočních časech elegantně usadil nejen v českých, ale i ve slovenských prodejnách Kaufland. Černá forexová konstrukce doplněná o prvky ze zlaté fólie je dozdobená velkou zlatou mašlí, která upoutá pozornost již z dálky. Vystavení zákazníky osloví zejména svojí decentností.

 

Pro společnost Brown-Forman Czechia, s.r.o. bylo vytvořeno dynamické vystavení, které s lehkostí propojovalo dva vizuálně zcela odlišné brandy – značky Finlandia a Jack Daniels. Vánoční atmosféra byla navozena LED svícením a dominantním středovým panelem.

 

Segment piva je další velmi oblíbenou vánoční nákupní kategorií, která si zaslouží kvalitní POP vystavení. Pro Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s. a jejich vlajkovou značku Pilsner Urquell připravilo Dago několik typů vystavení, jimž vévodilo jednopaletí s ikonickou vstupní pivovarskou bránou. Shop in shop byl doplněn o vánoční světýlka a dárkové mašle na lahvích. Tato kartonová realizace se objevila v top 20 prodejnách Tesco a její jednodušší provedení mohli zákazníci potkat v 80 prodejnách Kaufland a také na tradičním trhu.

 

Sváteční vizuál značky Zlatý Bažant byl rozpracován do realizace, která byla pro docílení té pravé atmosféry stylově doplněna prosvícením vánočního řetězu na stromku a loga značky.

 

A jak si Dago poradilo se segmentem nealko? Značka Mattoni se objevila v obchodech v kartonovém půlpaletí a jednopaletí, které nabízelo zákazníkům nápoje v dostatečné zásobě jak v PET lahvích, tak v plechovkách. Celé vystavení mělo tvar vánočního stromku.

 

A nezapomnělo se ani na HoReCa (on-trade). Pro společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. nachystalo Dago podobizny ikonického Santa Clause v životní velikosti. Kartonová realizace vítala zákazníky při vchodu do vybraných outletů.

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS