Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Valná hromada POPAI CE zvolila nové vedení asociace

Vloženo: 15.9.2015

Na valné hromadě asociace POPAI CENTRAL EUROPE, která se konala 11. 9. 2015 v Bzenci, proběhly volby zástupců vedení asociace pro další volební období.

POPAI CE respektuje v rámci voleb systém obměny prezidenta, kdy prezident asociace je  volen maximálně na dva roky. To umožňuje zachovat dynamiku v aktivitách a vedení asociace a pro funkci prezidenta využít nových osobností, které do programu asociace přinášejí nové nápady a inspirativní podněty. V souladu s touto praxí potvrdil dosavadní prezident asociace Daniel Jesenský ze společnosti DAGO s.r.o. své rozhodnutí na funkci prezidenta v dalším období nekandidovat. 

Dle výsledků voleb se novým prezidentem asociace stal Zdeněk Sobota ze společnosti HANTON,  svetelné reklamy s.r.o. a do funkce viceprezidenta byl zvolen Daniel Jesenský.

V dalším období se na řízení asociace bude dále podílet sedm volených členů rady POPAI CE.
V radě budou pracovat garanti specializovaných sekcí POPAI CE:  Petr Šimek z agentury WELLEN a.s. jako garant Klubu zadavatelů, Jan Slavík ze společnosti Ki-Wi Digital, s.r.o.  ve funkci garanta pro sekci digitální  komunikace a Viera Černá ze společnosti REDA, a.s., která bude řídit sekci pro oblast dárkových předmětů.

Poprvé v historii asociace se stal součástí rady  POPAI CE zástupce zadavatele reklamy, kterým je Andrea Vozníková ze společnosti Unilever ČR.  Úzká spolupráce s touto novou členkou rady je velmi vítána zejména s ohledem na narůstající počet členů sekce Klubu zadavatelů.  Zkušenosti A. Vozníkové zejména v oblasti průzkumových aktivit a její pohled z pozice zadavatele přispějí k dalšímu zkvalitnění průzkumových i dalších projektů asociace a k vytváření dalších příležitostí pro komunikaci mezi zadavateli reklamy, maloobchodníky a tvůrci komunikačních projektů v prodejních místech.

Dalšími zvolenými členy rady POPAI CE jsou Monika Hrubalová (čestná členka POPAI) Martin Hasilík (Authentica, s.r.o.) a Radomír Klofáč (MORIS design s.r.o.)

Středoevropská pobočka POPAI má v současnosti 75 členů, jejími členy jsou významné společnosti a osobnosti, které působí v oblasti in-store komunikace.  POPAI CE je   považována za jednu z nejúspěšnějších poboček globální sítě  POPAI.

Celoroční program asociace je soustředěn na podporu oboru marketing at retail  a práci pro členy asociace i odbornou veřejnost. 

Jedním ze současných stěžejních projektů POPAI CE je historicky nejrozsáhlejší studie nákupního chování v českých supermarketech a hypermarketech „Shopper engagement study Czech Republic“, kterou POPAI CE realizuje ve spolupráci s průzkumovou agenturou Ipsos ČR. V současné fázi proběhl sběr dat v Čechách a na Moravě ve vybraných prodejnách maloobchodních řetězců provozujících supermarkety a hypermarkety na našem území a pokračuje zpracování výstupů průzkumu. Výsledky nabídnou jedinečnou příležitost pro všechny ty, kteří chtějí lépe a komplexně porozumět modernímu trhu a pochopit vlivy na nákupní rozhodování zákazníků. 

K tradičně úspěšným projektům patří kontinuální vzdělávací program Univerzita POPAI“, který řeší aktuální témata z oblasti komunikace v prodejních místech, maloobchodu, digitálních médií a dalších nástrojů marketingové komunikace.

POPAI CE připravuje další ročník mezinárodní odborné akce, kterou pod názvem POPAI day 2015 pořádá 26. 11. 2015 v Kongresovém centru U Hájků v Praze 1. Akce zahrnuje mezinárodní oborovou soutěž POPAI  AWARDS, celodenní konferenci s mezinárodní účastí POPAI fórum a gala večer. 

Pokračuje dlouhodobá spolupráce POPAI CE s vysokými školami.  Problematika in-store komunikace je zařazena jako samostatný předmět do výukového programu na VŠE, UK a UTB. Soutěž POPAI STUDENT AWARD prezentuje již devátým rokem kreativní studentské návrhy projektů komunikace v místě prodeje, jejichž  autory jsou  studenti vysokých a středních škol. 

Naše asociace se ve stále širší míře zapojuje do mezinárodních projektů světové sítě POPAI. Naši členové vítězí v prestižních mezinárodních soutěžích POPAI Paris AWARDS a  POPAI Global Awards, na akcích POPAI CE přednášejí odborníci z ostatních evropských poboček POPAI. Naše asociace se rovněž účastní globálního vzdělávacího projektu POPAI Global Education Program, jehož cílem je zvýšit úroveň vzdělávání v oblasti marketing at retail  v jednotlivých pobočkách POPAI dle lokálních potřeb.


Daniela Krofiánová
General Manager POPAI CE

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS