Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Unikátní navigační systém na speciální kojeneckou a batolecí výživu

Vloženo: 26.5.2020

Novinka člena POPAI CE  

 

I v období karantény jsme se maminkám snažili maximálně usnadnit jejich rozhodovací proces i orientaci na regále v kategorii dětské výživy, a tím zvýšit nákupní zážitek a podpořit růst kategorie. Obzvlášť u speciální kojenecké a batolecí výživy je efektivní kompozice regálu a jednoduchost vystavení nejvíce potřebná, neboť maminky bývají často ztraceny v záplavě sdělení jednotlivých typů indikací speciální výživy – citlivé oblasti výživy kojenců a batolat trpícími specifickými výživovými potřebami. Když si k tomu přidáte fakt, že partnerem při nakupování maminkám mnohdy je i jejich dítě, tak dlouhé hledání i rozhodování u regálu je  nejen fyzicky, ale i psychicky náročnou záležitostí.

Společně se slovenským drogistickým řetězcem DM drogerií jsme se rozhodli najít řešení, které by maminku na regále navedlo do správné kategorie výrobků, regál by byl více graficky zviditelněný i navigovatelný a realizace by zároveň splňovala vysoké technické nároky DM.

Společně se společností HL Display jsme vyvinuli řešení nebrandové navigace na regály, kde je umístěná speciální kojenecká a batolecí mléčná výživa řešící specifické výživové problémy dítěte, především alergie v rodině, ublinkávání a drobné zažívací potíže. Pomocí navigačního systému zahrnujícího regálové nosiče s viditelnými indikačními klipy jednotlivých skupin se mamince snažíme usnadnit orientaci na regále a rychle nalezení požadované kategorii produktů v přehledné barevné segmentaci.

Celé řešení jsme nejdříve otestovali během jednoho měsíce na vybrané prodejně, kde jsme se zaměřili na hodnotící kritéria jak z kvalitativní stránky (viditelnost na regále, jednoduchost orientace, pochopení jednotlivých produktových subkategorií, technickou funkčnost doplňování zboží vzhledem k rotaci prodeje), tak i na prodejní data, která měla ukázat, zda zviditelnění kategorie má vliv na dodatečný prodej. Teprve po potvrzení těchto kritérií jsme se po dohodě s DM rozhodli implementovat na dalších 24 prodejen napříč celým Slovenskem.

Za půlroku od implementace vyhodnotíme opět zmíněná kritéria, abychom se rozhodli o dalším možném umístění i na další prodejny, kde je speciální výživa ustálená jako kategorie a maminky ji tam hledají.  

NUTRICIA a.s.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS