Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

TRENDY V RETAILU 2016

Vloženo: 21.3.2016

Seminář POPAI CE proběhne 20. 4. 2016 od 12,00 do 16,00 hod v přednáškové místnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E,  110 00  Praha 1.

  • Kam spějeme v retailu?
  • Exkluzivní prezentace profesionálů, kteří detailně představí klíčové trendy v retailu na evropské i celosvětové úrovni.
  • Aktuální příklady z praxe o nejnovějším vývoji retailového prostředí z hlediska významných změn nejen v komunikaci se zákazníkem.
  • Panelová diskuze se zástupci předních maloobchodních společností a dodavatelů značkových výrobků.  Jaká je realita na našem trhu? Proč u nás v retailu nefunguje to, co funguje ve světě?  Jaké je řešení?

 Co například uslyšíte na semináři

  • Retail přebírá celospolečenské trendy a tím se snaží přibližovat se zákazníkům. Lokální marketing nebo komunity se začínají probouzet i u nás. Nový trend velí uzpůsobovat jednotlivé prodejny na míru lokaci. 
  • Příjemně vyladěné místo prodeje pomáhá prodávat, protože šťastní zákazníci prostě nakupují více. Design prodejen se posouvá do příjemnějších a lidštějších tónů.
  • Tím nejdůležitějším, co se v retailu aktuálně děje, je tlak na vytváření přidané hodnoty, vymanění se z obyčejnosti a schopnost nabídnout něco, co jinde nemají.
  • Tématem doby je personalizace místo průměrování, více vztahu nejen se značkou, ale také s prodejním týmem. Zážitek v retailu je základním diferenciátorem mezi jednotlivými retailery. Na roli prodejce je kladen stále větší důraz.

 

Přednášejí

Petr Šimek, Managing Director,  WELLEN a.s

Leo van de Polder, Education Manager POPAI  Global, General Manager POPAI Benelux (prezentace proběhne v angličtině)

 

V panelové diskuzi vystoupí zástupci společností

Globus ČR, Tesco Stores ČR, Ahold, Unilever, Heineken Česká republika, Mondelez Czech Republic

 

Změna programu vyhrazena.

 

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.

 

Podmínky účasti na semináři

Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma. 

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3000,- Kč + DPH, tj. celkem 3.630 ,- Kč

 

Více informací a přihlášku na akci najdete ZDE.

Soubory ke stažení

Pozvánka Trendy 2016 new (85,03 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS