Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Trendy v privátních značkách - Jak jsou vnímány privátní značky na moderním trhu v ČR?

Vloženo: 15.11.2018

Novinka člena POPAI CE

Společnost Nielsen pořádá snídaňový workshop pod názvem Trendy v privátních značkách.

DATUM:  5. 12. 2018, od 9:00 hod. do 11:30 hod.

MÍSTO:  Conference Centre City Tower, Praha 4

CENA: 48 900 korun - zahrnuje dva vstupy a detailní shrnující prezentaci trendů v privátních značkách

REGISTRACE do 30. listopadu na adrese martin.durana@nielsen.com.

MODERUJÍ:
 Andrea Vozníková, Petra Flajtingrová

Účastníci workshopu získají odpovědi na otázky, jak jsou výrobky privátních značek vnímány spotřebiteli a jak se jim daří na českém moderním trhu, jak čeští nakupující vnímají výrobky privátních značek, jak se prodeje privátek vyvíjejí v čase, v jakých kategoriích se privátním značkám daří nejlépe, které privátní značky jsou nejúspěšnější, jak se daří různým privátním značkám v cenových segmentech a jaké jsou motivátory a bariéry pro nákup výrobků privátních značek, které z obalů privátních značek jsou nejlépe hodnoceny, jaké informace na obalech výrobků privátních značek jsou pro nakupující nejdůležitější a také se dozvíte, jaké jsou žhavé trendy u nás a v zahraničí a co řetězce dělají v této oblasti.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS