Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Trendům v reklamním textilu dominuje kvalita

Vloženo: 22.12.2017

Kvalita spojená s osvědčenou značkou. To jsou dva nejaktuálnější trendy v reklamním textilu na všech jeho úrovních. Od použití v oblasti sportovních či charitativních akcí až po spojení s korporátní firemní kulturou. A to především v oborech, kde probíhá přímý kontakt s klienty.

                                           

Firemní dress code se stává vizitkou společnosti a měřítkem úspěchu. Zatímco na přelomu 20. a 21. století dominoval reklamnímu textilu trend ležérního, a mohli bychom říct i méně kvalitního zboží, dnes zákazníci ve většině případů upřednostňují jakost. Přestože jsou stále k vidění levná trička z nekvalitních materiálů a s výrazným logem firmy, jejich převaha je už dnes minulostí. Co zůstává napříč celým sortimentem, je trvalý požadavek na jednoduchost a možnost výběru z široké škály barev, které rychleji podléhají módě.

Trh reklamního textilu prošel změnou především v posledních letech, kdy dodavatelé s ukončením krize zaznamenali také ukončení enormního tlaku na cenu. Dnes zákazníci žádají mnohem víc. Chtějí nejen funkční produkt, ale produkt, který bude reprezentovat a který bude dlouhodobě používán. Díky zvyšující se kvalitě výrobků se řada z nich objevuje i v běžném retailu. Kvalita se však aktuálně nezaměřuje jen na samotný produkt. Zákazník stále více požaduje také kvalitní doprovodný servis, jako jsou rychlost dodávky, vysoká skladová dostupnost, spolehlivě fungující call centrum, zakázková výroba nebo marketingová podpora.

Rozhodující je, aby řízení celého procesu kvality zboží začínalo už při samotném výběru zahraničního dodavatele. Renomovaný výrobce a distributor reklamního textilu by si měl od nového producenta vyžádat příslušné certifikáty potřebné pro výrobu a export, jako jsou například BSCI - Business Social Compliance Initiative, včetně exportní licence příslušného ministerstva průmyslu a obchodu. Pokud tento není schopen doklady předložit, měla by být jednání o možné spolupráci okamžitě ukončena. Osobně je nutno přímo ve výrobě provést důkladnou kontrolu nastavených interních procesů. Vždy a za všech okolností je třeba požadovat předložení dokumentace týkající se plánování výroby, která umožní okamžitě odhalit dodržování lidských práv ze strany výrobce, k čemuž se zavázal svou žádostí o certifikaci. Jedná se o zdánlivé maličkosti, ale právě ty v důsledku vypovídají o celkovém stavu výrobního závodu a přístupu ke kvalitě produkce.

Ve stručnosti: každý odpovědný výrobce a distributor reklamního textilu zabezpečí jakostní kontrolu při samotné výrobě, před expedicí do svých skladových prostor, při naskladnění a v neposlední řadě při odeslání zboží zákazníkovi. Jen tak lze reagovat na trendy přísných evropských požadavků na kvalitu reklamního textilu, které jsou dnes mnohem přísnější než u retailového sortimentu. Jednoduše řečeno, když si jdete koupit tričko, vyberete si z nabídky nejlepší kousek, v reklamním textilu se však pohybujete ve stovkách až tisících kusech, které musí být všechny stejně kvalitní.  

 

Aleksandar Alačkov

Business director

ADLER Czech, a. s.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS