Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

TOKINOMO: nový rozměr in-store komunikace

Vloženo: 1.12.2019

Novinka člena POPAI CE

 

Současné retailové prostředí představuje velmi rozbouřené vody. Výrobci a retaileři si velmi často kladou otázky „Jak vyniknout? Jak zaujmout? Jak více prodat?“

V neposlední řadě řeší: Jak ovlivnit customer experience, aby si zákazník právě jejich výrobek uchoval v paměti i poté, co opustí obchod.

 

Co je TOKINOMO

Pokud chceme zvýšit interakci produktů se zákazníky, počítáme s jejich emocemi. Ty jsou odvislé nejen od vizuální, cenové či obsahové stránky výrobku, ale svou roli hraje prakticky vše, co zákazník vnímá svými smysly. TOKINOMO k tomu využívá pohyb, zvuk a světlo.

 

TOKINOMO má zajímavý stopping rate

Při kampani s TOKINOMO dochází k přímému kontaktu se zákazníkem – produkt doslova ožije a vystoupí z řady.

Pro zákazníka je taková míra interakce překvapivá a zajímavá. TOKINOMO tedy vnáší do propagace zcela novou dynamiku a netradiční customer experience. Díky tomuto nástroji si obchodní značku zapamatuje až 40 % lidí i po opuštění prodejního místa.  

 

TOKINOMO zajistí velký efekt na malém prostoru

Nesporným kladem TOKINOMO je fakt, že dokonale odvede svojí práci, aniž by nějak zásadně ubíral prodejní plochu. V rámci standardních promo nástrojů neexistuje sofistikovanější způsob, jak maximalizovat zisk v přepočtu na 1 m2.

 

TOKINOMO zvyšuje prodej a podporuje značku

Snižování prodejní ceny je dnes nejvyužívanějším nástrojem pro navýšení prodejů, avšak s negativním dopadem na vnímání značky. Velké množství zákazníků po ukončení akce čeká na další slevové období a za plnou cenu produkty prakticky nenakupují. TOKINOMO navýší prodeje bez slev, akcí či jiného negativního vlivu na marži.

 

Jaké jsou reference na TOKINOMO

TOKINOMO si v zahraničí již vydobylo respekt i v první třídě byznysu, využívají jej značky jako Coca Cola, Procter &Gamble, Nestlé, Unilever, Johson & Johnson a řada dalších. Stále však představuje poměrně nový prodejní a marketingový nástroj, umožňující chytře a strategicky prodat.

Hlavní přednosti TOKINOMO:

  • zvýšení prodejů promované položky
  • silná interakce směrem k zákazníkům, stopping power až 40 %
  • netradiční customer experience
  • efektivita bez nutnosti snížení ceny a související devalvace značky
  • zlepšení Customer Experience, zvýšení Brand Awareness
  • nativní virální obsah, možnost flexibilních úprav
  • možnost dlouhodobého pronájmu
  • mobilní aplikace pro realizační týmy
  • cloudové řešení a správa online
  • analytická data průchodnosti
 

Více na www.tokinomo.cz

_______________________________________________

 Autorizovaný partner pro Českou a Slovenskou republiku je Agentura GATE s. r. o.

Výhradním distributorem TOKINOMO pro Českou a Slovenskou republiku je společnost
One Planet,One Business s. r. o. , který patří do skupiny GATE.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS