Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Světlo v místě prodeje: přitahuje pozornost a pomáhá v orientaci

Vloženo: 23.6.2021

Novinka člena POPAI CE

Komunikační nosiče s osvětlením a lehce vyměnitelnou grafikou se dají využít nejen k připoutání pozornosti zákazníků, obrandování ploch a dalším reklamním účelům, ale také jako navigační panely nebo svítící směrovky. Light boxy od agentury CZECH PROMOTION využívá v místech prodeje Plzeňský Prazdroj, Sportisimo, KFC a řada dalších firem.

„Hlavní předností našich světelných rámů je snadná manipulace s nimi. Měnit plátna s vizuály zvládne jakákoli obsluha, takže klienti si nemusejí najímat specializované firmy, pokud chtějí aktualizovat nebo vyměnit reklamní sdělení. Plátno se navíc narozdíl od papíru nemačká a je stabilnější, stačí ho jen vypnout do rámu,“ vysvětluje Tomáš Kiprov, šéf divize pro místo prodeje v CZECH PROMOTION.

Světelné rámy se v obchodech využívají k připoutání pozornosti, protože dokáží zákazníka efektivně přivést blíže do místa prodeje a zaujmout ho. Ostatně podle výzkumu, který britská pobočka POPAI provedla v roce 2016, osvětlení reklamního sdělení zvedne počet lidí, který se u něj zastaví, na dvojnásobek. Podle téhož průzkumu se pak zvyšuje také čas, který lidé u osvětleného regálu stráví, a to o 215 procent.

Využití však mají světelné rámy nejen v prodejnách, ale také na veletrzích nebo v jakýchkoli prostorech, kde mohou osvětlené systémy, výstrče, směrovky a další grafiky pomoci lidem k orientaci nebo přispět k zajímavějšímu řešení designu prostoru. Agentura CZECH PROMOTION dodává systémy v nejrůznějších tvarech a velikostech, jednostranné i oboustranné a dokáže je přizpůsobit prostoru a potřebám klienta.

„Světelné rámy jsou pro prodejce velmi dobrým prvkem, který přitáhne pozornost zákazníka a zvedne jeho zájem o produkt nebo službu. Pro obchodní centra jsou zase skvělou příležitostí, protože osvětlené reklamní plochy mohou dále pronajímat a zvýšit tím svoje příjmy,“ dodává Tomáš Kiprov.

 

 

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS