Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Studenti se zapojují do praxe in-store komunikace

Vloženo: 16.5.2016

POPAI CE realizuje dlouhodobý projekt spolupráce se zástupci a studenty vysokých škol, jejichž zaměřením je obor marketingu, reklamní grafiky a designu. Díky těmto aktivitám je problematika in-store komunikace systematicky zapojována do standardního výukového programu vedle ostatních tradičních formátů marketingové komunikace.

 

     

 

V rámci projektu je tato problematika konkrétně vyučována na Vysoké škole ekonomické v Praze, na Fakultě sociálních věd (Katedra marketingové komunikace a public relations) Univerzity Karlovy a na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Studenti oborů souvisejících s komunikací v místě prodeje tak mají jedinečnou příležitost získat základní teoretické a praktické znalosti in-store komunikace od odborníků s dlouholetými zkušenostmi. Výukový program významně zvyšuje povědomí studentů o marketingu v prodejních místech a připravuje do pracovní praxe budoucí odborníky v této perspektivní  oblasti marketingové komunikace, která se na trhu  dynamicky se rozvíjí.   

 

       

 

Součástí kontinuální spolupráce se školami je rovněž soutěž POPAI STUDENT AWARD o nejlepší studentské návrhy projektů in-store  komunikace, která letos slaví jubilejní desátý ročník své existence.  Do soutěže se zapojují studenti středních a vysokých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci a grafický design v České republice a na Slovensku.

Studenti v soutěži prezentují návrhy POP materiálů, grafické 2D návrhy a návrhy komplexní podlinkové komunikační kampaně  v místě prodeje se zaměřením na POP média dle zadaných briefů od konkrétních  zadavatelů.

Soutěž se za dobu svého trvání stala významnou příležitostí pro zviditelnění prací mladých talentů v oboru marketingové komunikace a  pro navázání kontaktů mezi zadavateli a soutěžícími prostřednictvím zajímavých  návrhů studentů. K partnerům minulých ročníků soutěže patřily významné společnosti, jako jsou Energizer, Mars Czech, Johnson & Johnson, Budějovický Budvar,  Coca-Cola HBC Česká republika, Nestlé Česko, EUROPASTA, Soare sekt, LEGO Group, Shell Czech Republic, Rémy Cointreau.  

 

Partnery letošního ročníku soutěže jsou společnosti Budějovický Budvar,n.p.  a Nestlé Česko s.r.o. se značkami Maggi a Margot.  

Pořadatel soutěže organizuje v průběhu projektu setkání studentů se zadavateli reklamy i výrobci POP. Programem setkání je diskuze nad vybranými soutěžními návrhy uplynulého ročníku, které jsou komentovány z pohledu odborníků pro design, výrobu a z pohledu zadavatele reklamy s cílem přiblížit studentům své názory na realizovatelnost návrhů z hlediska zvolených materiálů, výrobních technologií, úrovně designu apod. 
 V tomto roce proběhl workshop se studenty, zástupci partnerů soutěže a dalšími odborníky 28. 4. 2016 v rámci akce Zlín Design Week  na Fakultě multimediálních komunikací, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

 Vyvrcholením soutěže bude slavnostní vyhlášení výsledků  v rámci gala večera mezinárodní oborové soutěže POPAI AWARDS, který se bude konat 24. listopadu  2016 v Kongresovém centru U Hájků, Praha 1.

Více informací o soutěži POPAI STUDENT AWARD na http://www.popai.cz/popai-student-awards-2016 . 

 

 V příloze je katalog všech soutěžních návrhů uplynulého ročníku POPAI STUDENT AWARD 2015.

Daniela Krofiánová

Soubory ke stažení

POPAI STUDENT AWARD 2015 Katalog (6,47 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS