Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Správné zacílení je základ

Vloženo: 30.11.2017

Byť je Česká republika malá země bez markantních regionálních specifik, jsou lidé v jednotlivých částech země rozdílní. Jak z pohledu kupní síly, tak i sociálních a kulturních očekávání. Pokud si je značky chtějí získat, měly by o nich vědět víc.

 

                                      

Může prostředí, ve kterém nakupujeme a žijeme, ovlivnit prodej samotný? Na tuto a další otázky hledali odpovědi účastníci semináře, který uspořádala na konci letošního září asociace POPAI CE.

Nakupování není žádnou zábavou, tedy alespoň co se základních životních potřeb týče.

To jen trendy, které se těmto tématům věnují, se snaží přesvědčit, že spokojený zákazník nakupuje více. Spokojenost není primárně o duševním stavu „nasycení“ nebo saturace z „dobrého“ nákupu. Spokojenost je velmi často o schopnosti značek a retailerů přizpůsobit se a nabídnout opravdu to, co zákazník očekává. K tomu je naprosto nezbytné provést segmentaci, lokalizaci a personifikaci.

 

Celý text článku, který byl zveřejněn v časopise Zboží&Prodej, najdete v příloze.

 

Soubory ke stažení

Správné zacílení je základ (2,1 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS