Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Soutěž POPAI STUDENT AWARD 2021 představila nové studentské návrhy komunikace v prodejních místech

Vloženo: 2.12.2021

Letos byl asociací POPAI CE uspořádán již patnáctý ročník soutěže o nejlepší studentské návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store, dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů  - partnerů soutěže.

Do soutěže se zapojili studenti středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci, mezi soutěžícími byli například studenti z Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické, Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, ze Střední umělecké školy v Ostravě, ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové, ze Střední školy mediální grafiky a tisku, Praha i ze Střední odborné školy multimediálních studií v Poděbradech. 

Partnery letošního ročníku soutěže byly společnosti Budějovický Budvar pro kategorii  Grafický 2D návrh, I.D.C. Praha  pro kategorii Design POP materiálu a Orkla Foods Česko a Slovensko  pro  kategorii Návrh in-store  komunikační kampaně.

Ocenění vítězům soutěže byla slavnostně předána na galavečeru POPAI DAY 2021, který proběhl 25. listopadu 2021 v kongresovém centru O2 universum v Praze 9.

V kategorii Grafický 2D návrh dle briefu společnosti Budějovický Budvar byl jako nejlepší vyhodnocen návrh New limited edition od Davida Štolby z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

 

 

V kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti I.D.C. Praha zvítězila práce Návrh prémiového obalu Lina „Se mnou už se neztratíš“ , jejíž autorem je Kryštof Samuel Vraspír z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

V kategorii In-store komunikační kampaně dle briefu společnosti  Orkla Food Česko a Slovensko se na prvním místě umístila práce Návrh marketingovej kampane pre značku Simply Fresh so zameraním na in-store komunikáciu.  Autorkami vítězného návrhu jsou Tamara Baculíková, Alexandra Čupáková, Dominika Kalmárová, Nicol Laurinová a Ema Palenčárová  z Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze.

Odborná porota soutěže rovněž udělila zvláštní ocenění. Cenu za kreativitu získal Lukáš Demovič z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně za práci Budweiser, Letní kampaň.

 

 

Cenu sympatie obdržel David Štandera ze Střední školy vizuální tvorby, Hradec Králové za návrh Tvůj úspěch, tvoje Lina.

 S výsledky soutěže POPAI  STUDENT AWARDS 2021 se můžete seznámit ZDE.

 

 

 

 

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS