Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Soutěž POPAI AWARDS 2019 představila nejlepší projekty pro místo prodeje

Vloženo: 26.11.2019

Jedenáctý ročník prestižní soutěže POPAI AWARDS o nejlepší in-store realizace proběhl jako součást programu mezinárodní akce POPAI DAY 2019, která se konala 21. listopadu 2019 v Kongresovém centru TOP Hotelu Praha.

Soutěž, kterou každoročně pořádá středoevropská pobočka POPAI, je tradičně vnímána jako významná událost oboru in-store komunikace pro tvůrce i zadavatele řešení v místech prodeje. Nabízí jedinečnou možnost seznámit se novými realizacemi pro účinnou komunikaci v místě prodeje a získat přehled o nejvýraznějších trendech na trhu in-store komunikace.

Rozsáhlá soutěžní expozice letos zahrnovala celkem 107 projektů komunikace v retailu.

K soutěžním exponátům patřily prostředky in-store komunikace, prostředky pro vybavení obchodů, nástroje světelné komunikace, informační a orientační systémy, projekty podpory prodeje, inovativní a ekologicky šetrná in-store řešení, integrované in-store kampaně atd. V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitální médií a také reklamní dárky v místě prodeje.

Odborná porota se v rámci hodnocení zaměřila např. na originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování, vhodnost do prodejního prostředí a na další kritéria.

Nejúspěšnějším exponátem celé soutěže se stala in-store realizace Paletový ostrov Jägermeister, kterou pro společnost Mast-Jaegermeister CZ s.r.o. vytvořila společnost Dago. Tento projekt získal celkem čtyři ocenění včetně absolutního vítězství v soutěži.

Paletový ostrov Jägermeister je dokonalou harmonií hned několika druhů světelných efektů, materiálu a tvaru. Středová kruhová část je ve stoprocentním kontrastu se zbytkem vystavení, který se skládá z bezpočtu pravých úhlů. Nedílnou součástí vystavení jsou loga Jägermeister s jejich unikátním jelenem, jež jsou vyhotovená ze zlatého škrábaného dibondu s plexisklem. Chladný a ledový pocit připomínající, že nejlépe si nápoj zákazníci vychutnají vychlazený s ledem, potvrzuje integrovaný mrazák. Dalším dominantním prvkem jsou hned dva světelní jeleni. Typické symboly tohoto bylinného likéru s hořkou a kořenitou chutí jsou zhotoveny z gravírovaného plexiskla. Ve středové kruhové části završuje toto mistrovské dílo holografická animace, která byla vytvořena přesně na míru dle požadavků klienta. Zobrazuje velkolepý příchod jelena, který vydechne směrem k lahvi Jägermeister ledovou mlhu, čímž nápoj ledově namrazí na -18 °C, přesně dle doporučované teploty výrobce. Nutno zmínit, že vlastní prezentaci této holografické animace musí doprovázet také hned několik bezpečnostních prvků. Toto ojedinělé a unikátní, v České republice pravděpodobně i první, POP médium s aplikací skutečné holografické projekce ukazuje, že i různorodá kombinace tvarů, materiálů a technologií dokáže vytvořit originální harmonický celek, který v místě prodeje nejen překvapiví, ale také za sebou zanechá v paměti zákazníků emoční stopu ve prospěch prezentované značky!

Krmelcovník - koncept na bezobalový prodej, který do soutěže přihlásila společnost THIMM THE HIGHPACK GROUP, byl v soutěži vyhodnocen jako nejlepší POP materiál na bázi papíru.

Krmelcovník je ekologický, udržitelný displej, jehož všechny části jsou vyrobeny z vlnité lepenky. Skládá se z ekologických krmelců, které byly vyvinuty pro bezobalový prodej. Jejich konstrukce je propracovaná do nejmenších detailů, skládá ze dvou dílů - z pláště, který složí dlouhodobě u prodejce a z náhradní náplně, která je vyrobena z certifikované vlnité lepenky foodWave®, určené pro přímý styk s potravinami. Hygienické a bezpečné balení zboží zajišťuje i detailně propracovaná konstrukce, která je bezešvá a minimalizuje se tak přístup vzduchu a nečistot. V dolní části krmelce je velmi odolný výklopný mechanismus, který umožňuje pohodlné nabírání zboží. Výdejní prostor je zakryt víkem, které zboží chrání před kontaminací. Díky dvoudílné konstrukci lze náhradní náplň kdykoli vyměnit, přičemž plášť zůstává stejný. Prodejce jednoduše zezadu vloží náhradní náplň, zepředu otevře výklopný mechanismus, odtrhne perforaci na náplni a krmelec je připraven k použití. Do Krmelcovníku lze umístit libovolný počet krmelců. Topper ve tvaru střechy je zafixovaný k horní řadě krmelců. Dolní část Krmelcovníku je vyrobena ze speciální vlnité lepenky, která je voděodolná, což prodlužuje životnost Krmelcovníku. Na soklu Krmelcovníku je umístěna kapsa, v které jsou chytře umístěny propagační materiály k nabízenému zboží. 

Kompletní výsledky soutěže POPAI AWARDS 2019 jsou na našich webových stránkách.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS