Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Slováci a Češi během adventu nejvíce preferují vůni perníkového koření

Vloženo: 1.12.2019

Novinka člena POPAI CE

Nejvíce preferovanou vůní v roce 2019 je vůně perníkového koření, na druhém místě vůně skořice a na třetím místě vůně horkého jablka. Většina prodejen vánoční aroma nasazuje v polovině listopadu, první instalace začínají již 1. října. Ke svým původním vůním se většina značek vrací v lednu.

I když začátek adventu připadá většinou na poslední listopadovou neděli, již koncem října spouštějí některé značky své vánoční kampaně, které využívají i na promo nových produktů. Spuštění kampaně předchází vánoční dekorace prostorů, kterou některé značky dotvářejí typickou vánoční vůní.

Podle údajů společnosti STORE MEDIA, která poskytuje služby v oblasti smyslového marketingu na více než 2200 místech, si speciální vánoční aroma objednalo 150 prodejen, což je zhruba 7 % z celkového počtu aromatizovaných prostorů, které společnost obsluhuje.

Nižší procento STORE MEDIA odůvodňuje tím, že mnohé prodejny využívají služeb profesionální aromatizace na podporu své značky a zvýšení její afinity. Použitím stejné vůně po celý rok chtějí společnosti dosáhnout její spojení se svými službami nebo samotnou značkou. Určitou vůni si tak zákazníci pamatují a spojují například s konkrétní bankou nebo módním butikem.

Více informací o aroma marketingu na www.storemedia.cz

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS