Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu

Vloženo: 24.5.2019

Novinka člena POPAI CE

Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické Birell osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním, nealko a alko oddělení supermarketu? Značka k tomu ve vybraných prodejnách Tesco od začátku května využívá nové regálové čelo od společnosti Dago. Jeho nejvýraznějším prvkem je rozpůlené jízdní kolo.

Cyklistika má v nakupujících evokovat letní pohodu s přáteli nebo rodinnou. „V létě na kolo vyráží lidé všech věkových kategorií, které nebaví sedět doma. Právě na takové zákazníky cílíme. Proto jsme do endcapu nechali umístit modré kolo, které symbolizuje aktivní životní styl a čas strávený s nejbližšími,“ popisuje Petr Děkan, Senior Key Account Manager z Plzeňského Prazdroje. 

Bicykl se při výrobě ukázal jako náročný prvek. „Jde o skutečné kolo, nikoliv o atrapu. Každý kus jsme museli v půlce rozříznout a instalovat jej ve specifické poloze bezpečným způsobem. Díky navrženému designu si na bicykl chce každý sáhnout, tudíž bylo třeba ho správně umístit a ukotvit,“ vysvětluje Markéta Čichovská, Projekt Manager společnosti Dago.


Rostliny a kamení jako v přírodě 

Vystavení má lákat také zákazníky, kteří po nákupu nealko osvěžení ihned zkonzumují. „Proto vlevo stojí prosklená lednice s výrobky v nových PET obalech,“ dodává Petr Děkan. Spodní část čela zdobí kameny a zelené rostliny. 

Grafická kompozice rostlinného porostu v odlehčené modré barvě tvoří i lemování endcapu. „V pozadí je umístěn obrázek s mladými lidmi ve venkovním prostředí, který regálovému čelu dodává uvolněnou atmosféru související s momenty spotřeby. Do levého horního rohu jsme navíc umístili speciální žluté osvětlení, které evokuje prosluněné letní počasí,“ vysvětluje Markéta Čichovská ze společnosti Dago. 

Endcapy jsou od první poloviny května distribuovány v celkem 17 vybraných prodejnách Tesco napříč Českou republikou. „Věříme, že se nám podaří oslovit také zákazníky, kteří v létě hledají něco jiného než jen ‚sladkou limonádu‘, ale nešli by hledat do domácí pivní sekce,“ doplňuje Petr Děkan z Plzeňského Prazdroje.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS