Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Sémiotický manuál - nový inovativní nástroj pro zvýšení efektivity a smysluplnosti POP médií v ČR založený na unikátním výzkumu

Vloženo: 29.10.2016

Sémiotika analyzuje kódy v komunikaci a zaměřuje se na mapování významu značek a konzistenci jejich komunikace ve specifických kulturních kontextech. Studuje sdělení, obrazy, barvy, symboly, zvuky a kulturní relevanci sdělení v marketingové komunikaci. Systém sémiotických přístupů přináší nové a originální příležitosti také k optimalizaci účinnosti in-store komunikace, kdy pomáhá využít v rámci POP komunikace správné obsahy, které zákazníky zaujmou a zvýší tak šanci prodat.

Sémiotický manuál je novým unikátním projektem na našem trhu, jehož cílem je poskytnout díky schopnostem a nástrojům sémiotiky návod, jak dosáhnout lepší, významově bohatší, výstižnější, smysluplnější, konzistentnější, a tím i efektivnější komunikace v prodejních místech.

Připravovaný projekt sémiotického manuálu společně vytvářejí asociace POPAI CE a PhDr. Martina Olbertová, která je mezinárodním expertem na komerční sémiotiku a strategickým poradcem v oblasti budování značek, výzkumu a plánování marketingové komunikace.

Sémiotický manuál nám dá odpovědi na to, jaké kódy v POP komunikaci používat, jaké kulturní koncepty akcentovat a jak komunikaci zarámovat tak, aby bylo dosaženo její maximální účinnosti. Přináší manažerům unikátní insight do české kultury a pomáhá nastavit komunikační témata a kreativní koncepty způsobem, který bude pro české spotřebitele relevantní, smysluplný a zvýší vliv komunikace na jejich rozhodování.

Sémiotický manuál bude zahrnovat tři klíčové části.

Úvodní část se bude zabývat současnou situací v české POP komunikaci, jejími specifiky, neduhy a také faktory, které ovlivňují její významy a které je třeba vzít v úvahu při tvorbě komunikačních médií a komplexní smyslové zkušenosti.

Další část se soustředí na kulturní specifika POP komunikace a jejich interpretaci ve specifickém kontextu české kultury.

Praktická část manuálu bude obsahovat sémiotickou analýzu in-store reklamy a aplikace kulturních konceptů v jejích obsazích. V této části bude provedena sémiotická analýza rozsáhlé řady příkladů a případových studií in-store komunikace značek v různých kanálech českého retailu.

Součástí manuálu budou rovněž konkrétní návody a doporučení pro úspěšnou komunikaci v in-store: kde a jak komunikaci zlepšit a jak s uvedenými tématy pracovat.

S ohledem na termín zahájení projektu v listopadu 2016 zahajujeme jednání se zájemci o partnerství projektu, kteří využijí výhod přednostního získání sémiotického manuálu a exkluzivní možnosti spolupráce při obsahu manuálu pomocí analýzy vlastních POP médií a kampaní.

Pokud Vás zajímají další informace týkající se projektu, prosíme kontaktujte kancelář POPAI CE. Bude nám potěšením Vám poskytnout další podrobnosti o přesném obsahu projektu, možnostech partnerství i získání hotového manuálu.

za POPAI CE:

Daniela Krofiánová, General Manager

Daniel Jesenský, Vice-Prezident

Andrea Vozníková, Členka výkonné rady  

 



Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS