Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

REXY & LANCÔME SHOP-IN-SHOP – VÍTĚZ POPAI AWARDS - KATEGORIE VYBAVENÍ INTERIÉRŮ OBCHODŮ

Vloženo: 2.12.2021

Novinka člena POPAI CE

Nový Lancôme Shop In Shop zrealizovaný v maďarském obchodním centru Arena Mall v parfumerii Notino, zaměřený na skin care beauty technologie a na propojení on-line a off-line, vznikl spoluprací mezi L‘Oréal LUXE designery z Francie, Notinem, českým L‘Oréal LUXE týmem a agenturou REXY a DEX Digi experience. REXY dodala interiéry navržené designéry značky Lancôme, které musely odpovídat vysokým standardům dle guidlines a kvality značky, a zároveň podmínkám provozu a prostředí parfumerie Notino a obchodního centra.

 

VÝHODY ŘEŠENÍ

Značka Lancôme získala vestavbou shop - in - shop přesně vyhrazený a brand identity odpovídající prostor a zároveň větší vizibilitu. Tu podpořil i nově zrealizovaný boční vchod do prodejny, který zdobí Lancôme logo. Účelem byla nejen větší vizibilita značky, ale také zachycení hlavního „davu“ lidí, který proudí právě tímto směrem. Cílem tohoto prostoru je upozornit na nové implementované beauty technologie, které zpříjemňují nákupy pro zákazníky a zajišťují jim větší retail zážitek na prodejně.

 

„MUST HAVE“ DIGITÁLNÍ KOMUNIKACE

Vizibilitu značky i zážitek na prodejně, který je pro dnešního zákazníka klíčový, podporuje i digitální komunikace od DEX Digi experience. Digitální obsah, který spravuje DEX Digi experience na dálku pomocí vzdálené správy, běží na dvou 55‘ monitorech a okamžitě upoutá pozornost zákazníka.

 

JAKÉ JE ZHODNOCENÍ  MONIKY ŠTĚPÁNOVÉ - Retail Design Director CZSKHU, L’Oréal LUXE:

„Projekt takového duchu není nikdy jednoduchý. Je nutné propojit několik stran a skloubit spoustu pravidel retailera, značky a obchodního centra. Jsem velmi ráda za to, jak se nakonec podařilo projekt zrealizovat.

Zároveň jsem velmi vděčná, že nám firma Notino dedikovala takový prostor, kde jsme mohli společně s agenturou REXY odprezentovat nejen kvalitní vystavení celého portfolia, ale převážně veškeré on-line plus off-line technologie, které má Lancôme k dispozici. Díky tomu může zákazník odejít nejen s luxusním produktem, ale především s nákupním „zážitkem“, který je v dnešní době tím hlavním důvodem, proč nakupovat v prodejnách“.

 

VIZUALIZACE SHOP IN SHOP

 

KDO ZA REALIZACÍ PROJEKTU STOJÍ?

REXY – full-servisová retailová agentura

Zajišťuje kompletní dodávku komerčních interiérů – od návrhu přes design, projektovou dokumentaci včetně povolení úřadů, výrobu a dodávku nábytku, projektový management až po koordinaci kompletní dodávky včetně stavby, technologií a IT helpdesk.

rexy@rexy.cz

www.rexy.cz

DEX Digi Experience – digitální retailová agentura

Retail specialisti a digital signage integrátoři s více jak 5letou zkušeností s digital signage v retailu, se znalostí prostředí mezinárodních značek, obchodních řetězců i obchodních center. Zajišťují kompletní dodávku digitálního vybavení: návrh řešení digitálního vybavení, výběr a dodávku hardware a software, instalaci, nasazení, tvorbu i vzdálenou správu obsahu včetně IT helpdesk.

dex@digiexperience.cz

www.digiexperience.cz

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS