Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

RETAIL Oxygen

Vloženo: 25.7.2018

RETAIL se stále vyvíjí. Někdy se ani nestačíme divit, kam až se posunul, ale je to tak. Na jedné straně se držíme starého mo­delu, který říká, že více zboží na výběr nám přinese více zákazníků a na druhé straně naopak vytváříme prostředí, která vůbec nic neprodávají. Pravda je asi někde uprostřed, ale na skutečnou odpověď si budeme muset ještě chvíli počkat. Je to stejné jako s on-line obchody.

   

Nejdříve jsme se jich báli, aby nám nesebraly všechny zákazníky. Začali jsme si vytvářet vlastní on-line prodejní kanály a konkurovat tak e-shopům. Ty si na oplátku začaly budovat svoje kamenné prodejny. Aktuálně s odstupem času můžeme říci, že ideální varianta je kombinace obou prodejních kanálů. Je skvělé vědět o trendech s předstihem, abychom si mohli sami vytvořit vlastní názor, kam vlastně svět RETAILu spěje. Proto přinášíme to nejzajímavější za poslední 3 měsíce z celého světa, v jednotlivých segmentech a v kontextu doby.

AT&T otevírá na Floridě svůj první „enter­tainment store“. Obchod představuje využití mobilní a jiných technologií v reálném světě tak, aby si je mohl zákazník co nejjednodu­šeji vyzkoušet. AT&T jich plánuje v dohledné době otevřít až 40.

Justin Timberlake otevřel svůj první pop-up. Kdo všechno si začne otevírat vlastní kamen­né prodejny…!!!???

Nationwide, finanční skupina v UK, redesig­nuje svoje pobočky a odstupuje od tradiční­ho pojetí korporátní banky. Značka se snaží prezentovat svoji „lidskou“ tvář ve sterilním světě bankovnictví.

IKEA v USA nabízí možnost kompletace ná­bytku. Cena začíná na 36 dolarech a mění se dle rozsahu. Od zavedení on-line nákupů je to již druhý zásadní odklon od dosavadní koncepce.

Ve světě začínají vznikat tak zvané „shoppab­le apartments“. Místa, která se maximálně snaží využít možnosti zážitku a prezentace produktů. Ovšem velmi odlišně než tradiční obchody. Příkladem mohou být Goop Lab v L.A. nebo Bless v Berlíně.

Článek, jehož autorem je Petr Šimek, Managing Director společnosti WELLEN, byl publikován v odborném časopise Brands & Stories. Celý text článku najdete v příloze.

 

Soubory ke stažení

RETAIL Oxygen (972,97 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS