Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Příběh značky Kiehl´s

Vloženo: 26.3.2020

REXY představuje možnosti prezentace značky v retail prostředí.

Novinka člena POPAI CE  

 

Staré čínské přísloví praví „Prezentace je na konci dne stejně důležitá jako prodávaný produkt“ a nejen designeři značky Kiehl´s uznávají, že zážitek a zábava na obchodě je pro dnešního zákazníka klíčová. Retail experience je i krédem architektů a projektových manažerů z agentury REXY, kteří pro Kiehl´s úspěšně zrealizovali prodejní místa v České a Slovenské republice i v Maďarsku.

Pokud přemýšlíte nad možnostmi jak prezentovat vaši značku a produkty v retail prostředí, tak Vám rádi poodhalíme možné cesty i naše doporučení na příkladu značky Kiehl´s.

Značka celosvětově otevírá butiky jako své vlajkové lodi, protože vlastní prodejna je místo, kde vaše produkty mohou žít vlastním životem, komunikace, merchandising a celkový koncept prodejny je jen ve vaší režii. Výstavba vlastní prodejny je ale náročný proces, a proto si značka Kiehl´s vybrala společnost REXY jako full-servisovou retail agenturu, na kterou se může spolehnout v rámci kompletní dodávky, kdy je potřeba zajistit návrh, projektovou dokumentaci, dodávku nábytku i stavební práce.

Další možností prezentace značky je tzv. Pop-up store, který značka Kiehl´s využila v předvánočním období v OC Letňany. Pop-up store je v posledních letech stále oblíbenější formou prodeje, jelikož zákazníkům dopřává zábavu, pocit výjimečnosti a zážitku a značce zase možnost vyzkoušet si provoz v daném obchodním centru bez rizika, popřípadě krátkodobě zvednout obrat. Realizaci pop-up storu v Letňanech zajišťovala kompletně REXY, a to od návrhu až po instalaci i deinstalaci a dodávku nejen mezinárodních nábytků Kiehl´s, ale také standartních kusů mobiliáře, které značka následně použije na další eventy.

Třetí cestou, jak prezentovat svou značku, jsou v českém prostředí dobře fungující shop-in-shopy. Jde o vestavby značky do prostředí řetězce vybraného obchodního partnera. Značka Kiehl´s tak v rámci parfumerií Douglas získala přesně vyhrazený prostor, který byl navržen dle mezinárodního designu značky, ale současně musel respektovat prostředí a provoz parfumerií Douglas. Výhodou shop-in-shopů je možnost soustředění se na prodej a komunikaci vlastních produktů, jelikož provoz prodejny zajišťuje prodejna. REXY jako generální dodavatel vestaveb musela zvládnout nejen vysokou kvalitu značky Kiehl´s, ale také prostředí obchodních center a koordinaci s design guidelines a provozem Douglas.

Pokud značka cílí na menší nábytky, některé řetězce také poskytují možnost instalace vlastního personalizovaného nábytku v designu vaší značky. Výhodou jsou nižší investiční náklady a váš design, na druhou stranu menší nábytek má nižší viditelnost a atraktivitu pro zákazníka.

Poslední možností prezentace zboží jsou podia umístěná v rámci pasáží obchodních center- většinou k příležitosti uvedení novinky nebo nějaké sezónní akce. Výhodou krátkodobé akce tohoto typu je možnost oslovit mnoho nových potenciálních zákazníků, a podpořit tak své prodeje. REXY v rámci takovýchto aktivit zajištuje nejenom design a výrobu nábytku krátkodobého užití, který má svá specifika na dopravu a balení, ale také jednání s obchodními centry ohledně zajištění nejvhodnějšího umístění podia.

„Více možností prodeje a prezentace značky Kiehl´s v rámci CEE retail prostoru jsou pro nás zásadní, protože můžeme oslovit různé typy zákazníků. Na druhou stranu je pro nás důležité mít prostor dle našeho mezinárodního designu i postupů zákaznického servisu a to se nám daří. Na samotné provedení máme vysoké standarty - důležitá je pro nás jak kvalita provedené práce, tak rychlost výstavby. S REXY jsme již roky spokojeni a rádi využíváme jejich služeb od návrhu po samotnou realizaci všech projektů a v neposlední řadě také jednání a kompletní zajištění s obchodními centry,“ říká Monika Kváčová, Retail design manager CZ,SK,HU značky Kiehl´s.

Toto byl příběh značky Kiehl´s, ale v našem portfoliu máme takovýchto příběhů více, nejen z prostředí kosmetiky. Chcete-li se o nás dozvědět více, napište nám na: rexy@rexy.cz nebo mrkněte na naše sociální média či web www.rexy.cz.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS