Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Právě vyšlo březnové vydání časopisu Zboží&Prodej

Vloženo: 27.3.2023

Novinka člena POPAI CE

Co najdete v aktuálním vydání Zboží&Prodej 3/2023? Rozhovor s Vladimirem Gnjidićem, komerčním a nákupním ředitelem společnosti makro ČR, je o detailech nové komerční strategie. Téma vydání se zaměřuje na problematiku vysokých cen potravin. Rubrika věnovaná e-commerce shrnuje možnosti využití sociálních sítí k budování a posilování pozice značky na trhu. Analýzy vybraných kategorií předkládají aktuální trendy v rámci produktů pro grilovaní, pečiva a konzervovaných a sterilovaných potravin.

 

Více než půl miliardy korun chce společnost makro ČR v příštích letech investovat do nové komerční strategie, které říká Stabilně výhodná cena. Podle jejího komerčního a nákupního ředitele Vladimira Gnjidiće nabídne zákazníkům i dodavatelům především jistotu, lepší plánování, alokaci zdrojů i vyšší efektivitu. Plánovanou půlmiliardovou částku proinvestuje velkoobchod v průběhu letošního a příštího roku. A do programu, který již dnes nabízí více než 8 000 položek, chce přilákat další dodavatele, kteří mu pomohou nabízet ještě více produktů za stabilně výhodné ceny. Cílem je přispět ke konci nekonečných tuzemských slevových spirál.

Hledá se viník aneb kdo si tu mastí kapsy

V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR vznik pracovní mezirezortní skupiny, která se má věnovat otázce vysokých cen potravin. Cílem je zjistit, zda růst cen téměř všech základních potravin skutečně způsobily zvýšené náklady tak, jak tvrdí prakticky všechny články vertikály, nebo zda nedochází k umělému navyšování cen. Přesněji tedy, řečeno už zlidovělým obratem, jestli si tu náhodou „někdo nemastí kapsy“ na úkor spotřebitele.

 

Sociální sítě mají řadu využití

Sociální sítě nejsou pouze hojně využívanou platformou pro inzerci. Díky své komunitní povaze nabízejí i možnost budovat a pozicovat značku tak, aby byla oblíbená a spotřebitelé se o ní nejen dozvěděli, ale mohli o ní i diskutovat a vyměňovat si užitečné informace. V každém případě, ať se využívá jakkoliv, výkon by se měl vždy měřit.

 

Kategorie pod lupou: grilování, pečivo, konzervované a sterilované potraviny

Opět předkládáme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní nabízí trendy v rámci produktů pro grilování, pečiva a konzervovaných a sterilovaných potravin. Články jako vždy zahrnují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

 

Předplatné časopisu si zajistěte zde: https://www.zboziaprodej.cz/pro-dodavatele-zbozi-a-sluzeb/

 

Prohlédnout si aktuální číslo on-line můžete zde:

https://www.zboziaprodej.cz/2023/03/20/zbozi-projet-cilovou-caru-je-vzdy-vyzva-zruseni-eet-prineslo-zmeny/

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS