Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Právě vychází „vánoční“ dvojčíslo časopisu Zboží&Prodej

Vloženo: 16.12.2020

Novinka člena POPAI CE

Co najdete v aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej 11-12/2020? Rozhovor se dvěma nejvyššími zástupci on-line supermarketu Rohlik.cz: zakladatelem Tomášem Čuprem a CEO Petrem Pavlíkem. Téma vydání se zaměřuje na nadcházející svátky spojené s koncem roku, které budou zajímavým zátěžovým testem pro všechny. Rubrika věnovaná e-commerce je o tom, že způsob a čas doručení zásilky zákazníkovi určuje logistika poslední míle. Aktuální trendy v rámci masa a uzenin, výrobků mezinárodní kuchyně, a papírového a vatového programu. Součástí vydání je i tradiční plakát TOP 30 českého a slovenského obchodu.

 

Zakladatel Tomáš Čupr předal v září žezlo Rohlik.cz na českém trhu do rukou nového CEO Petra Pavlíka. Ten má na starost rozvoj on-line supermarketu a jeho další směrování v tuzemsku, zatímco Tomáš Čupr se soustředí na zahraniční expanzi celé skupiny. Na začátku prosince odstartoval rakouský „Rohlík“ pod značkou Gurkerl.at ve Vídni a jejím okolí, v půlce příštího roku by se měli internetového hráče na trhu lokálních kvalitních potravin dočkat také zákazníci v Německu pod značkou Knuspr.de. Ani místní ambice nejsou malé, Rohlik.cz chce totiž výhledově patřit mezi TOP 5 největších maloobchodníků na trhu. Očekává, že se obrat za rok 2020 bude blížit hranici osmi miliard.

 

Retail zažije vánoční zátěžový test

Omezená možnost nakoupit zboží v kamenných obchodech vede zákazníky stále častěji na internet, a to i pro nákup potravin. Sezona Vánoc, která je pro retailery nejdůležitějším obdobím v roce, sice dramaticky ohrožena není, omezení ale mění poměr nákupů off-line versus on-line, spotřebitelská důvěra výrazně klesla, nejistota se mění v menší ochotu utrácet a také mění obsah nákupních košů. Letošní svátky spojené s koncem roku tak budou zajímavým zátěžovým testem pro všechny.

 

Úspěch category managementu tkví ve spolupráci

Pod záštitou asociace POPAI CE proběhla v druhé polovině října další odborná akce o aktuálních tématech, která řeší maloobchodníci, značkoví výrobci a další subjekty zaměřené na shopper marketing a in-store komunikaci. Program semináře uskutečněného prostřednictvím internetu se věnoval otázkám category managementu.

 

Poslední míli pomáhá automatizace

Způsob a čas doručení zásilky zákazníkovi určuje logistika poslední míle. Ta se v posledních letech stala natolik rozmanitou, že dnes nabízí zákazníkům naprostou flexibilitu při jejím výběru a dokonce i po ní. Zahušťování výdejních míst, zvyšování počtu samoobslužných automatů, ale nově i doručování do speciálních lokací potom nahrávají moderní technologie.

 

Kategorie pod lupou: maso a uzeniny, výrobky mezinárodní kuchyně, papírový a vatový program

V rámci rubriky CatScan opět nabízíme detailní analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydaní najdete trendy v rámci masa a uzenin, výrobků mezinárodní kuchyně, a papírového a vatového programu. Články rovněž zahrnují informace o prodejích, data a komentáře. Jejich vyhledávanou součástí je opět výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

 

Plakát mapuje tržby třiceti nejsilnějších hráčů na českém i slovenském maloobchodním trhu

Tradiční součástí posledního vydání časopisu Zboží&Prodej v daném roce je také plakát TOP 30 českého a slovenského obchodu, který mapuje tržby třiceti nejsilnějších hráčů na českém i slovenském maloobchodním trhu. Lze si jej objednat na: www.zboziaprodej.cz/objednani-plakatu-top-30-ceskeho-a-slovenskeho-obchodu

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS