Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Právě vychází únorové vydání Zboží&Prodej

Vloženo: 22.2.2021

Novinka člena POPAI CE

V aktuálním 279. čísle časopisu Zboží&Prodej (2/2021) najdete rozhovor s Miroslavem Páclem, vedoucím franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR. Téma vydání pojednává o vlivu brexitu na tuzemský maloobchod. Rubrika Vybavení obchodu detailně popisuje směry vývoje v rámci digital signage. Obdobně zaměřen je článek na téma věrnostní systémy. Nechybí ani aktuální trendy v rámci produktů typických pro Velikonoce, dále baterií a úklidových potřeb a čisticích prostředků.

Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR, věří, že prostor pro to, aby nezávislý trh hrál zejména v menších lokalitách prim, tu stále je. Obchodníci k tomu však potřebují silného partnera, který jim nabídne jednoznačnou podporu, zároveň jim ale ponechá dostatek prostoru pro vlastní řízení podnikání. Důvodem vzniku nového konceptu maloobchodní sítě Můj obchod je hlavně postupující vytlačování nezávislých maloobchodníků nadnárodními řetězci, které přicházejí s čím dál menšími formáty a expandují do menších obcí a lokalit, které byly tradičně doménou nezávislého trhu. Svůj díl do nového konceptu pak vnesla i koronavirová pandemie, která mění zavedené zvyklosti zákazníků.

 

Britské zboží na českých pultech nekončí

Na konci loňského roku skončilo přechodné období a Velká Británie již není členem vnitřního trhu ani celní unie. Z pohledu celních formalit je nyní třetí zemí a podle toho je třeba k obchodu přistupovat. Jak se brexit dotkl tuzemského retailu? A může výpadek určitého typu zboží suplovat tuzemská provenience?

 

Využijte výjimečný nástroj zefektivňující nakupování

Existuje řada osvědčených a doporučených postupů používaných při značení v maloobchodu. Aplikovány mohou být k mnoha účelům, jako je reklama, edukace, navigace, PR a mnoho dalších. V posledních letech se stále více nahrazují klasické materiály, tedy papírové plakáty či plastové cedulky, právě moderními digitálními obrazovkami. Ty zobrazují požadovaný obsah přesně podle potřeb a na správných místech.

 

Budoucnost bude patřit mobilním aplikacím

Když se řekne věrnostní systém, každý si zřejmě vybaví plastovou kartičku, v lepším případě její digitální podobu, nebo speciální elektronický účet dostupný on-line. Podle všeho je jeho hlavním cílem zvyšovat loajalitu zákazníka. Ovšem dlouholeté studie potvrzují, že takový efekt většina věrnostních programů nemá. To ale neznamená, že nedokážou generovat hodnotu.

 

Kategorie pod lupou: produkty spojené se svátky jara, baterie, úklidové potřeby a čisticí prostředky

Rubrika CatScan opět nabízí detailní analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydaní jsou k dispozici trendy v rámci produktů typických pro Velikonoce, dále baterií a úklidových potřeb a čisticích prostředků. Články zahrnují rovněž informace o prodejích, data a komentáře. Jejich nedílnou součástí je jako vždy výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS