Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Portál mistoprodeje.cz uspořádal 2. Shopper Marketing Breakfast

Vloženo: 4.3.2018

Portál Mistoprodeje.cz uspořádal ve středu 28.2. 2018 v pořadí již druhou akci s názvem Shopper Marketing Breakfast, které se v chřipkovém období zúčastnilo 33 retailových odborníků a zástupců značek. Aktuální trendy a novinky retailového trhu zde představili Miroslav Oupic, Václav Jirout, Tomáš Hynčica, Petr Václavek a Ondřej Gottwald. Třetí setkání se uskuteční ještě do poloviny tohoto roku.

Akce Shopper Marketing Breakfast s pořadovým číslem 2 proběhla opět v prostorech partnera akce – společnosti POS Media Czech Republic a obsahovala standardně dvě části – přednáškovou a neformální snídaňový networking.

Přednáškovou část zahájil Miroslav Oupic, Marketing Consultant společnosti Shopper Marketing Prague společně s Partner Managerem společnosti POS Media Václavem Jiroutem. Společně představili případovou studii LINA, která byla součástí projektu Shopper Marketing LAB, a na které spolupracovali obě společnosti ve spojení také s portálem Mistoprodeje.cz. Tato studie dokázala zvýšení prodeje sušenek LINA v prodejně TESCO Skalka na Praze 10 zavedením POS materiálů s tématikou sušenky LINA v uličce cukrovinek. „V prvním výzkumu na místě prodeje jsme zjistili v lokalitě odlišnou cílovou skupinu zákazníků sušenky LINA oproti deklarované. Na tuto skutečnost jsme zareagovali a také jsme před druhým výzkumem na prodejně instalovali podlahovou grafiku a prosvětlený ohraničující rám u sušenek LINA. Úspěšnost této kampaně potvrdil zvýšený prodej sušenek LINA o 37 %.“

Poté vystoupil Tomáš Hynčica, Business & Research Director ze společnosti Nielsen Admosphere, který informoval o reklamním trhu v roce 2017 z pohledu monitoringu Ad Intel Dat. Ve své prezentaci uvedl přehled reklamních investic v rámci jednotlivých mediálních i nemediálních kanálů a představil TOP 20 zadavatelů, TOP 10 kategorií a TOP 10 značek v jednotlivých kategoriích „Největším zadavatelem reklamního prostoru v roce 2017 byla společnost Alza.cz s reklamními investicemi ve výši 1,4 mld. Kč, což značí meziroční nárůst o 16 %. Největší skokanem však byla společnost Ferrero Česká s meziročním nárůstem o 66 %, respektive společnost Škoda Auto s nárůstem o 65 %.“

Největší ohlas přinesla třetí prezentace v pořadí, kterou přednesl Petr Václavek, majitel a CEO Foodgroot.com a která představila mobilní aplikaci pro hodnocení potravin s názvem Foodgroot. Tento start up bude zjišťovat a prezentovat kvalitu českých potravin na základě hodnocení 70 parametrů. Celá aplikace bude propojovat data od výrobců, z institucí, od odborníků a obchodníků, z internetu a z dalších médií až po komunitu spotřebitelů. Spotřebitel, který použije tuto aplikaci na místě prodeje, bude po naskenování čárového kódu produktu online informován o kvalitě každé potraviny a jejího zařazení v žebříčku konkrétní kategorie zboží. V další verzi aplikace bude moci být hodnocení potravin vztaženo ke zdravotnímu stavu každého uživatele aplikace, pokud o to bude mít zájem. „Tato aplikace nebude využívána jen v České republice, ale bude mít i globální charakter. V tomto roce chceme aplikaci spustit také v Německu a dalších státech EU, v roce 2019 pak v USA, v Kanadě a Austrálii a v roce 2020 v Číně a Indii.“    

Závěrečnou prezentaci s názvem Proč se komunikace (nejen v instore) neobejde bez aktivace přednesl Ondřej Gottwald, New Business Director ze společnosti garp integrated. Účastníky akce řečník seznámil s krátkou teorií aktivace a také deklaroval skutečnost, že největší podíl na úspěšné aktivaci v retailu má kreativa. V prezentaci byla také představena aktivace společnosti garp integrated na produkt Brumík s názvem 21 things to discover before they grow up, která získala 2 místo na IMC Awards v kategorii Integrated Communication.

Mezi přítomnými účastníky akce byl například prezident asociace POPAI CE Daniel Jesenský,  Ph.D., MSc., MBA. nebo Emil Kováč, Country Manager společnosti POS Media Czech Republic.

Tato akce vzbudila u účastníků, stejně jako na konci minulého roku velký ohlas, především díky možnosti získání aktuálních informací z oblasti shopper marketingu a možnosti se setkat na jednom místě se zástupci významných značek, řetězců, výzkumu, asociací i akademické sféry.

Příští akce Shopper Marketing Breakfast 3 je plánovaná ještě na první polovinu letošního roku.

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media Czech Republic, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS