Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Portál mistoprodeje.cz uspořádal 1. Shopper Marketing Breakfast

Vloženo: 22.10.2017

Portál Mistoprodeje.cz uspořádal ve středu 18.10. 2017 akci Shopper Marketing Breakfast, které se zúčastnilo 45 retailových odborníků a zástupců značek. Aktuální trendy a novinky retailového trhu zde představili Petr Frey, Zdeněk Skála a Martin Hasilík. Druhé setkání se uskuteční ještě v tomto roce.

 

Akce Shopper Marketing Breakfast proběhla v prostorech partnera akce – společnosti POS Media Czech Republic a obsahovala dvě části – přednáškovou a neformální snídaňový networking.

Přednáškovou část zahájil šéfredaktor portálu Místoprodeje.cz PhDr. Petr Frey, MBA, který představil aktuální a připravované aktivity portálu, konkrétně inovovanou soutěž TOP In-store realizace měsíce a dva nové projekty portálu – networkingovou akci Shopper Marketing Breakfest a poradenský produkt s měřením účinnosti POP médií Shopper Marketing LAB.

„Naše projekty mají za cíl podporovat rozvoj oboru shopper marketingu a publikovat pro odbornou veřejnost ty nejlepší příklady aktivace nakupujících a řešení POP médií.“

Poté vystoupil Dr. Zdeněk Skála, Research Director Retail & Shopper z výzkumné společnosti GfK, který přiblížil retailové trendy a očekávání retailového trhu na přelomu let 2017 a 2018. Uvedl, že v komunikaci se zákazníky výrazně porostou online a mobilní kanály, neboť to vyžaduje změna životního stylu. „Online je ale komplexní svět, a proto bude stále těžší v celkovém mixu s ostatními médii řídit investice do komunikace. Na druhou stranu využívání online a mobilních kanálů neznamená automaticky odklon od cen a akcí.“

Závěrečnou prezentaci, která ukázala praktické využití virtuální reality v retailu, přednesl Ing. Martin Hasilík, jednatel společnosti Authentica. Ve své řeči uvedl, že  rozšířená a virtuální realita značkám napomáhá k překlenutí prostoru mezi offline a online prostředím. „Klíčové je připravit ve virtuální realitě takové zážitky, které zákazníky zaujmou, ať už možností personalizovat svůj produkt, či se dozvědět rychle a jednoduše praktické informace. Samozřejmostí je nové zákazníky či dodavatele zaujmout novým trendem a nadčasovostí.“

Mezi přítomnými účastníky akce byla například Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, PhD.  prezidentka České marketingové společnosti, prezident asociace POPAI CE Daniel Jesenský,  Ph.D., MSc., MBA nebo Emil Kováč, Country Manager společnosti POS Media Czech Republic.

Tato akce vzbudila u účastníků velký ohlas, především díky možnosti získání aktuálních informací z oblasti shopper marketingu a možnosti se setkat na jednom místě se zástupci významných značek, řetězců, výzkumu, asociací i akademické sféry.

Příští akce Shopper Marketing Breakfast proběhne ještě v letošním roce.

 

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media Czech Republic, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS