Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

POPAI Networking party 2016

Vloženo: 15.9.2016

Tradiční výjezdní zasedání členů POPAI CE proběhlo tento rok ve dnech 9. až 10. 9. 2016 v Mladé Boleslavi.

Pro účastníky byl připraven celodenní zajímavý odborný i společenský program.
Akce byla nejen příjemným setkáním kolegů z oboru, možností k navázání kontaktů s novými členy, ale také jedinečnou příležitostí zúčastnit se exkurze do muzea a závodu Auto Škoda v Mladé Boleslavi s odborným komentářem.

Součástí programu akce byla rovněž Valná hromada členů POPAI CE, na které byly představeny současné i připravované aktivity a projekty asociace dle jednotlivých pracovních skupin a specializovaných sekcí.

 

Středoevropská pobočka POPAI má v současnosti 83 členů, jejími členy jsou významné společnosti a osobnosti, které působí v různých sférách komunikace v prodejních místech.  V rámci celosvětové sítě POPAI je POPAI CE hodnocena jako jedna z velmi úspěšných a  dynamicky se rozvíjejících poboček.

Komplexní celoroční program asociace je soustředěn na podporu oboru marketing at retail  a práci pro členy asociace i odbornou veřejnost. 

POPAI CE kontinuálně realizuje a koordinuje průzkumové projekty, které zkoumají účinnost  marketingové komunikace v místech prodeje,  analyzují  nákupní chování a  zabývají se analýzou trhu in-store komunikace z hlediska jeho objemu, struktury i z hlediska postojů zadavatelů reklamy a maloobchodu.

Jedním ze současných stěžejních projektů POPAI CE je historicky nejrozsáhlejší studie nákupního chování v českých supermarketech a hypermarketech „Shopper engagement study Czech Republic“, kterou POPAI CE realizovala ve spolupráci s průzkumovou agenturou Ipsos ČR.

V letošním roce také probíhá další ročník průzkumu RIMM (Retail In-store Media Manual), který dlouhodobě zkoumá význam a využitelnost  komunikačních prostředků nejen v in-store a zároveň různé atributy spolupráce zástupců maloobchodu s dodavateli značkových výrobků v místě prodeje.

Nový unikátní průzkum HoReCa In-Store Insight Study, který organizuje POPAI CE, se zaměří na funkce nástrojů POP komunikace v provozovnách segmentu HORECA a jejich vliv na vnímání značek a spotřební chování zákazníků v gastro zařízeních.

Mezi úspěšné projekty patří kontinuální vzdělávací program Univerzita POPAI, který řeší aktuální témata  komunikace v prodejních místech, maloobchodu, digitálních médií a dalších nástrojů marketingové komunikace.

POPAI CE připravuje další ročník mezinárodní odborné akce, kterou pod názvem POPAI DAY 2016 pořádá 24. 11. 2016 v Konferenčním centru GRANDIOR Hotel Prague v Praze 1. Akce zahrnuje oborovou soutěž POPAI  AWARDS, celodenní konferenční program POPAI FÓRUM s mezinárodní účastí a gala večer. 

POPAI CE věnuje velkou pozornost spolupráci s vysokými a středními školami se specializací na marketingovou komunikaci.  Problematika in-store komunikace je zařazena jako samostatný předmět do výukového programu na VŠE, UK a UTB.  Soutěž POPAI STUDENT AWARD představí v rámci svého  jubilejního desátého ročníku kreativní studentské návrhy projektů komunikace v místě prodeje, jejichž autory jsou studenti vysokých a středních škol. 

Součástí aktivit  asociace jsou programy specializovaných sekcí, které vycházejí z potřeb a návrhů konkrétních kategorií členů. Klub zadavatelů POPAI CE vytváří oborovou komunitu, která spojuje zadavatele reklamy s jejími realizátory a iniciuje program odborných akcí a projektů.  Kromě odborných seminářů připravuje například i nové projekty, jako je Retail Tour (komentovaný zájezd za poznáním novinek ze světa retailu) nebo POPAI Inkubátor (prezentace nových nápadů, technologií a inovací z in-store marketingové komunikace).

Sekce Digitální komunikace se zaměřuje na aktuální témata z digital signage  během celoročního vzdělávacího programu a  ve výukových programech na VŠ, publikuje nové informace a trendy v oblasti digitální i multisenzorické komunikace s cílem širší medializace oboru.

Sekce Reklamní předměty se rozšířila o nové členy na základě fúze asociací POPAI CE a A3DR do jedné asociace POPAI CE včetně propojení členské základny. POPAI se zároveň stala  pořadatelem soutěže Hvězda 3D reklamy. Další novou aktivitou sekce je například  monitoring investic do produkce dárkových a reklamních předmětů pro podporu prodeje.

Networking party POPAI je akcí s exkluzivním programem pro členy asociace, která  podporuje budování užších kontaktů v rámci POPAI, výměnu informací i možnost získat nové informace v oboru marketingu a retailu. 

Pohodovou atmosféru celé akce přibližují fotky v galerii.
Daniela Krofiánová
General Manager POPAI CE

            

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS