Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

POPAI CE startuje další ročník průzkumu o využitelnosti komunikačních médií v místě prodeje

Vloženo: 7.6.2016

Projekt  RIMM (Retail In-store Media Manual) je kontinuální průzkum, který zkoumá význam a využitelnost  komunikačních prostředků nejen v in-store a zároveň různé atributy spolupráce zástupců maloobchodu s dodavateli značkových výrobků v místě prodeje.

Středoevropská pobočka POPAI zahájila nový ročník tohoto průzkumu, v rámci kterého oslovuje zástupce mezinárodních širokosortimentních řetězců i lokálních maloobchodních sítí, hobby řetězců, elektro prodejen a drogistických řetězců. Průzkum je realizován formou on-line dotazování CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) s využitím nástroje Snapshots, který je exkluzivním systémem OMG Research.

Projekt probíhá ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR a agenturou OMD Czech, partnery projektu jsou společnosti DAGO, DEKOR, Global Marketing, ROSS a Vitana.

 

              

 

             

 

 

Průzkum je zaměřen především na postoje zástupců maloobchodu k nadlinkovým i podlinkovým nástrojům marketingové komunikace, na motivace maloobchodních společností ke spolupráci se zadavateli reklamy v oblasti in-store komunikace a naopak, kde vidí v této oblasti nové příležitosti, jaké jsou vnímané přínosy i negativa POP nástrojů ze strany maloobchodu, které ovlivňují formu a rozsah umísťování POP médií v prodejnách. 

 

V rámci průzkumu jsou rovněž zástupci maloobchodu dotazováni na to, kdo rozhoduje o nasazení in-store prostředků a jaké jsou podmínky pro jejich umísťování na  prodejní ploše, jaká je role a význam třetích stran, které pro maloobchodníky spravují mediální prostor v prodejnách. Průzkum dále analyzuje postoje maloobchodu k různým komunikačním nástrojům  s detailem na existující typy POP médií. 

Výstupy průzkumu budou obsahovat srovnání vývojových trendů ve sledovaných maloobchodních formátech od roku 2006 do roku 2016 a zároveň budou cenným vodítkem pro strategickou spolupráci maloobchodu s dodavateli a efektivní plánování komunikačních kampaní.

 

POPAI CENTRAL EUROPE

Daniela Krofiánová - General manager

Daniel Jesenský - Vice prezident, sekce teorie a výzkumu POP

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS