Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

POPAI CE spouští nový výzkum v oblasti POP komunikace v HORECA destinacích

Vloženo: 29.10.2016

Které nástroje POP komunikace fungují v restauracích, pivnicích, barech, kavárnách a v dalších typech gastro zařízení? Jak by měly vypadat optimální POP nástroje a jaký je jejich potenciál v tomto specifickém maloobchodním kanálu? Jaké jsou možnosti jejich inovace?

Nový unikátní průzkum HoReCa In-Store Insight Study se zaměřuje na funkce a role různých nástrojů POP komunikace v provozovnách segmentu HORECA. Zároveň zkoumá vliv těchto nástrojů na spotřební chování, vnímání značek a prodej podporovaných produktů v tomto segmentu.

Průzkum objasní také marketingové, strategické a praktické cíle, které mohou komunikační prostředky plnit z pohledu implementátorů a investorů, bude zjišťovat, jakou roli hrají POP média v jejich vztazích s provozovateli v HORECA destinacích a jak je tito provozovatelé vnímají.  Umožní pochopit komplexní systém vzájemné interakce mezi prostředím, značkami, produkty a provozovateli.

Tento syndikovaný výzkum se bude zabývat jak obecnými aspekty, tak i postoji ke konkrétním standardním typům aplikací (stojany a poutače, světelné reklamy, slunečníky, menu stojánky, ubrusy atp.) i k nestandardním typům (LCD obrazovky a tablety, akční a dočasné promo materiály atp.). 

 

Výzkum je realizován asociací POPAI CE ve spolupráci s výzkumnou agenturou PERFECT CROWD. Hlavními partnery průzkumu jsou společnosti Budějovický Budvar, UNILEVER (zmrzliny Algida) a Sodovkárna Kolín (limonády KOLI). Projekt podporují další  partneři - společnosti  DAGO, paketo.one a REX.

Výstupy průzkumu budou mimo jiné sloužit k vytvoření nových podkladů pro optimalizaci a inovaci POP nástrojů i dalších možností POP komunikace do budoucna v HORECA kanálu.

Projekt je organizovaný neziskovou oborovou asociací, která garantuje objektivní a neziskový charakter projektu. Vybrané výstupy budou průběžně sdíleny s odbornou veřejností s cílem zlepšit práci s in-store komunikačními médii v HORECA provozovnách.

Daniela Krofiánová, General Manager, POPAI CENTRAL EUROPE
Daniel Jesenský, Vice - Prezident POPAI CENTRAL EUROPE

HLAVNÍ PARTNEŘI PROJEKTU

PARTNEŘI PROJEKTU

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS