Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Piva Smíchovského výběru nově na pultech obchodů

Vloženo: 25.2.2021

Novinka člena POPAI CE

Tři piva ze Smíchovského výběru – toho nejlepšího z nápadů sládků pivovaru Staropramen – jsou nově k dostání také v off-trade. Konzumenti v regálech obchodů nově najdou Nefiltr Pšeničný, Extra chmelenou 12 a polotmavý Granát. Zatímco doposud se piva v obchodech objevovala pouze v rámci limitovaných edic, od března letošního roku jsou k dostání celoročně a milovníci piva si tak mohou prémiový výběr užít i v pohodlí svých domovů.

Staropramen uvedl piva Smíchovského výběru na trh v roce 2018, a to pouze do hospod a restaurací. „Konzumenti jsou v posledních letech daleko otevřenější pivním speciálům. Svědčí o tom nejen prodejní data, ale například také rozmach minipivovarů.  Proto jsme před třemi lety představili piva originálních receptur, jejichž obliba v našich restauracích postupně rostla,“ vysvětluje manažer značky Staropramen Petr Klíma.

Tvrdou ránu hospodám a restauracím zasadily restrikce spojené s pandemií koronaviru. Konzumace piva se tak z hospod a restaurací z části přesunula domů. „Z prodejů v loňském roce je patrný trend, že konzumenti v obchodech častěji nakupují vícestupňová a prémiovější piva. Uvedení piv Smíchovského výběru do off-trade je tudíž logickým krokem, abychom zákazníkům dopřáli širší nabídku toho nejlepšího ze Smíchova,“ dodává Klíma.

Tři originální speciály

Na pultech obchodů se nově objevuje velmi populární Extra chmelená 12, která získala svou výraznou hořkou chuť díky pětinásobnému chmelení za použití žateckého poloraného červeňáku. Nechybí ani ikonický Granát, jehož vybroušenou plnou chuť znají generace milovníků piva. Ležák s typickou granátovou barvou byl poprvé uvařen již v roce 1884. Výběr doplňuje svou netradiční pivní chutí Nefiltr Pšeničný, jež v sobě spojuje tradici českého ležáku s německými a belgickými vlivy v podobě pšeničného sladu, koriandru a ovocných tónů.

Piva jsou k dostání jak ve všech řetězcích moderního trhu, tak také ve vybraných prodejnách tradičního trhu, v dynamicky se rozvíjejícím prodejním kanálu ecommerce, či na čerpacích stanicích.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS