Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

ORION navázal exkluzivní spolupráci s Albertem

Vloženo: 3.6.2021

Novinka člena POPAI CE

Spojil je zájem o udržitelnost a českou přírodu. Značka ORION ve spojení se známým obchodním řetězcem Albert vytvořila unikátní promoci ve formě soutěže, jejíž základy jsou postaveny na společných zájmech o ekologickou udržitelnost a českou přírodu. Již od 2. června mohou spotřebitelé získat jedinečný zápisník na cesty z recyklovaného papíru či vyhrát 10x glampingový pobyt. Stačí zakoupit čokoládové tabulky ORION v min. hodnotě 79 Kč na prodejnách supermarketů či hypermarketů Albert v České republice. Soutěž bude podpořena skrze digitální kampaň včetně spolupráce s hercem Romanem Vojtkem, in-store vizibilitu a také PR.

 

Exkluzivní spolupráce mezi značkou ORION spadající do portfolia společnosti Nestlé a obchodním řetězcem Albert Česká republika vychází z jejich udržitelného přístupu. „Mezi společné rysy obou značek v oblasti udržitelnosti patří péče o životní prostředí, podpora místních komunit či využívání odpovědných zdrojů a důvěryhodných dodavatelů. Máme velkou radost, že se podařilo spojit dvě silné značky se zájmem o životní prostředí, a můžeme tak společně inspirovat spotřebitele k objevování krás naší přírody,“ říká Radomír Šlechta, Senior Brand Manager značky ORION.

 

Vychutnejte si krásu české přírody s ORION

V rámci promoce svých tabulkových čokolád na prodejnách českých supermarketů či hypermarketů Albert dává značka ORION možnost každému, kdo si v období od 2. do 29. června zakoupí čokolády ORION v min. hodnotě 79 Kč, získat jako dárek originální zápisník z recyklovaného papíru s praktickými tipy, jak být k přírodě šetrnější nejen na cestách. Navíc při poslání SMS s údaji z účtenky se daná osoba automaticky zapojí do soutěže o 10 glampingových pobytů v chráněné oblasti Brdy, díky kterým si bude moci krásu české přírody vychutnat naplno. „Touto aktivitou bychom rádi společně inspirovali k poznávání krás naší země, ale zároveň poukázali na to, že bychom se k přírodě měli vždy chovat s respektem, aby si jí mohly užívat i naše budoucí generace,“ vysvětluje Tereza Hliňáková, Junior Brand Manager značky ORION.

 

Komunikační podpora soutěže  

O promoci se nakupující a spotřebitelé dozvědí přímo v obchodě a na sociálních sítích. „Zvolili jsme společně klasický mix různých podob druhotných vystavení i komunikace na regále – nejzajímavějším prvkem bude jistě paletová nadstavba evokující pohled do zelené krajiny. Zákazníci výrazné zelenomodré POS materiály v supermarketech a hypermarketech Albert určitě nepřehlédnou. Těší nás, že se poprvé značky Albert a Orion spojují ve společné kampani právě s touto tématikou, a věřím, že najdeme i další příležitost, jak na tuto promoci navázat,“ dodává Anna Růžičková, Senior Specialistka na rozvoj prodejních kanálů, která společný projekt zastřešuje na straně Nestlé.

Digitální komunikace bude druhým důležitým pilířem podpory a bude probíhat na sociálních sítích Facebook a Instagram. Hlavní hvězdou se stane herec Roman Vojtek, který navázal s ORION instagramovou spolupráci již po několikáté. Zprostředkovatelem soutěže je agentura Promoangel, která rovněž zaštiťuje spolupráci s Romanem Vojtkem. V rámci public relations soutěž zastřeší agentura Bison & Rose. V roli pořadatele soutěže stojí společnost Nestlé Česko.

 

 

______________________________________________________________________________________

Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká v 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon jako je Nescafé nebo Nespresso až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnoyla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené egetariánské pokrmy pod značkou Gard

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS