Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

OCENĚNÍ BUSINESS SUPERBRANDS 2017 PRO ZNAČKU ADLER

Vloženo: 20.6.2017

Novinka člena POPAI CE

                                              

Značka ADLER, která je na trhu od roku 2000 a působí na poli reklamního textilu, získala prestižní ocenění Business Superbrands 2017. Titul Superbrands, který je v České republice udělován po svém obnovení již pátým rokem, získávají pouze značky, které si svou nominaci zaslouží obchodními výsledky. Rozhodující slovo má ale expertní komise Business Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost značky, její budování, inovace či prestiž.

„Získání ocenění SUPERBRANDS si nesmírně vážíme. O to víc, že hodnocení probíhá nezávislou a odbornou porotou na základě obchodních dat a výsledků. Je to ocenění nastavené strategie, každodenních rozhodnutí a samozřejmě skvělé práce všech zaměstnanců naší společnosti. Je to pozitivní signál směrem k našim stávajícím i potenciálním zákazníkům, že svému byznysu rozumíme a děláme ho dobře. Je nám opravdovou ctí, že se naše značka zařadila mezi takové hráče,  jako jsou H1 nebo Preciosa, z oceněných v sekci B2C pak Blažek, Škoda nebo L´ORÉAL. Na straně druhé toto ocenění vnímáme jako závazek do dalších let.“

                                                     Radek Veselý, statutární ředitel společnosti

Mezinárodní organizace Superbrands je nejuznávanější nezávislá globální autorita v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek.                                                  

Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do více jak 90 států napříč 5 kontinenty.  V České republice byl projekt realizován již na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013. Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol.

V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu spojení s daným regionem. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od roku 2014 existují 2 kategorie, které zohledňují zaměření značek na B2C (ocenění Superbrands) a B2B (Business Superbrands). Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu.

Soubory ke stažení

OCENĚNÍ BUSINESS SUPERBRANDS 2017 PRO ZNAČKU ADLER (56,7 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Webové stránky vytvořilo eStudio.czWebdesign & SEO | Postaveno na ReflexCMS