Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

O zákaznické(m) zážitku – zkušenosti

Vloženo: 28.4.2019

Následující strany zastřešuje téma customer experience v místě prodeje. Co to je?

Anglická slova v marketingové komunikaci u nás většina manažerů přijala za své. Patří mezi ně i výraz „customer experience“, který se často nepřekládá, vždyť přece každý ví, o kterýže buzzword (ano, další nepřekládané slovo) jde. Zkrátka zákaznický zážitek, který se v souvislosti s maloobchodem skloňuje poslední léta tak často, ze se z něj stala prázdná sláma, z níž se vymlátil konkrétní obsah. Všichni ale víme, že je to důležité.

Chceme se bavit

Jenže přeložit „customer experience“ jakožto zákaznický zážitek nemusí být přesné. Ano, experience znamená zážitek, jenže zrovna tak - a možná ještě spíš - se překládá také jako zkušenost, a mezi těmito dvěma výrazy je v češtině dost velký rozdíl.

Potřebuje se člověk při nakupování vždy bavit, očekává, že mu prodejce okoření obyčejné nakupování něčím, co mu zpříjemní celý den? Nějakým parádním zážitkem?

Možná že ano. Žijeme v době nadbytku všeho, a už nám nejspíš nestačí „jenom“ si snadno pořídit vše, co potřebujeme, což mimochodem zní pro velkou část lidstva i v dnešní době jako sen. Jsme hltači zážitků, chceme se bavit.

Celý text článku, který byl publikován v odborném časopise Marketing & Media 14/2019, najdete v příloze.

Soubory ke stažení

Celý článek ve formátu .pdf (556,98 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS