Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Nový ročník soutěže Hvězda 3D reklamy byl zahájen

Vloženo: 31.1.2016

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE a společnost M.I.P. Group vyhlásily 16. ročník prestižní soutěže nejlepších reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy.

Tento ročník soutěže je vyhlášen ve znamení zásadní změny, kdy došlo k vzájemné dohodě zástupců oborových asociací POPAI CE a A3DR o sloučení obou asociací do jedné asociace POPAI CE včetně propojení členské základny.

V důsledku tohoto spojení POPAI CE rozšiřuje program sekce 3D reklamy o nové aktivity a projekty, které budou znamenat další členské benefity a budou přispívat k rozvoji a prosperitě oboru 3D reklamy především skrze výzkumné projekty, vzdělávání, medializaci a networking.
POPAI CE jako asociace reprezentující obor marketingové komunikace a podpory prodeje navazuje na dlouhodobou tradici soutěže Hvězda 3D reklamy a přebírá její organizaci.

Hvězda 3D reklamy je určena českým i zahraničním firmám pracujícím s 3D reklamou, ať již jde o agentury, promotion teamy či klienty – zadavatele reklamy. Soutěž významně zvyšuje prestiž soutěžních prací a soutěžících společností, které zviditelňuje v rámci mediální kampaně i během samotné soutěže. Soutěž zároveň výrazně podporuje obor 3D reklamy, je jedinečným zdrojem inspirace a nových poznatků o našem trhu s reklamními a dárkovými předměty.

Mediálním partnerem soutěže je opět týdeník o marketingu, médiích a reklamě Marketing &Media.

Soutěž nabízí možnost účasti v řadě soutěžních kategorií - jedná se o tři kategorie neproduktové, deset produktových, dvě souhrnné a dvě kategorie zvláštní. Podle vhodnosti je opět možné jeden předmět přihlásit za zvýhodněné ceny do dalších kategorií, stejně jako uplatnit slevy za více přihlášených předmětů.

Vyhlašovatelé vnímají tvorbu individuálního designu zejména mladých tvůrců jako velmi důležitou, proto vyhlašují samostatně zvláštní kategorii Reklamní předmět 3. milénia, která je součástí soutěže.
Pro zvýšení motivace těch, kteří se soutěže dosud nezúčastnili, byla vytvořena druhá zvláštní kategorie Hvězdná brána. Pro kategorii ročníku organizátoři letos zvolili téma Věrnostní programy.

POPAI CE zajišťuje širokou medializaci soutěže, a to nejen formou článků, inzerátů, tiskových informací, ale také prostřednictvím prezentačních materiálů v elektronické i tištěné formě, k nimž patří například katalog všech exponátů soutěže Hvězda 3D reklamy, který bude distribuován odborné veřejnosti při vyhlašování výsledků soutěže, na seminářích a dalších odborných akcích, v rámci elektronických newsletterů atd.

Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 10. května 2016 již tradičně na veletrhu Reklama Polygraf, který se koná v termínu 10. – 12. května 2016 v PVA EXPO PRAHA – Letňany. Součástí veletrhu bude opět výstava všech soutěžních předmětů Hvězdy 3D reklamy a také seminář pod garancí POPAI CE, který představí případové studie projektů a kampaní s využitím reklamních a dárkových předmětů nejen z pohledu dodavatele, ale také z pohledu zadavatele reklamy.

Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS