Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Novinky ze světa digitální komunikace

Vloženo: 15.9.2017

Informace od mezinárodní agentury pro výzkum trhu Mintel o zajímavých projektech z oblasti digitální komunikace.

 

            

PRODEJ TRIČEK Z AUTOMATŮ, USA

Značka Uniqlo na letišti Oakland v Kalifornii nainstalovala prodejní automat, který cestujícím zákazníkům nabízí termo košile a lehké péřové bundy. Tato japonská módní značka také zveřejnila své plány na instalaci dalších devíti prodejních automatů na letištích a v obchodních centrech v Los Angeles, Houstonu a New Yorku.

„Stále častěji se setkáváme s tím, že značky zásadním způsobem mění koncept prodejních automatů a po celém světě využívají prodejní automaty k distribuci takových výrobků, jako je oblečení a elektronika. Vzhledem k tomu, že řada značek hledá rychlé, snadné a pohodlné způsoby nakupování, spotřebitelé v této oblasti očekávají inovace. Značky, kterým se díky koncepcím, jako jsou prodejní automaty, podaří nakupování usnadnit a urychlit, pravděpodobně získají pozornost a zvýší spokojenost zákazníků, které to může ovlivnit natolik, že se budou vracet a znovu nakupovat.”

Iliana Alvarenga – Analytik trendů, Severní Amerika 

STŘÍLEJ S PLUKOVNÍKEM SANDERSEM, ČÍNA

V nejnovější kampani KFC, spuštěné prostřednictvím řady aktivit včetně živě vysílané akce, se objevuje postava mladého plukovníka Sanderse a zbraně inspirované KFC jako součást populární videohry CrossFire (CF). Do hry je zařazena také řada zbraní inspirovaných KFC, např. zmrzlinová dýka a hranolkový granát. Tyto doplňky mohou hráči získat sbíráním kartiček, které dostanou ke každému „CF Burger Menu“ objednanému přímo v obchodě KFC nebo u rozvážkové služby.

„Několik značek a společností si již uvědomilo velký potenciál mobilního herního odvětví a zařadilo využívání her do svých akcí a kampaní, aby tyto akce a kampaně byly interaktivnější a přitažlivější pro spotřebitele. Podle zprávy společnosti Mintel nazvané Online život v Číně za rok 2016 uvádí 21 % respondentů, že online hry hrají proto, aby se sblížili se skutečnými přáteli. Proto podobně jako v případě partnerství KFC a CF mohou i jiné značky a společnosti najít díky spolupráci s populárními mobilními hrami nové příležitosti.“

Zdroj: text a foto Mintel 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS