Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Nezapomínejme na packaging

Vloženo: 11.3.2019

Zveme vás na seminář POPAI CE, který proběhne 21. 3. 2019 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1.

Seminář se bude věnovat novým pohledům na packaging v retailu, vývoji a novinkám v této oblasti.


Tematické zaměření programu semináře

  • Kampaně, podpůrné prvky prodeje a skvělé interiéry prodejen jsou určitě důležitým prvkem, jak přesvědčit zákazníka k nákupu, ale nezapomínejme na packaging.
  • Jedině ten si naši zákazníci nosí domů a právě podle něj se velmi často rozhodují.
  • Obal je totiž zhmotnělá esence značky. Musí zaujmout, nadchnout a následně přesvědčit. I sebelepší stojan nebo kampaň neprodá špatný produkt, tím spíše ošklivý produkt.
  • Jakým směrem se posouvají trendy v packagingu a kde se můžeme v zahraničí inspirovat?
  • Obalový design jako součást komplexního komunikačního mixu značky.
  • Případové studie inovativních projektů v oblasti packagingu v retailu. Jaký dopad mají na nákupní chování zákazníků?


Program semináře

12:30 - 13:00 Registrace účastníků semináře, občerstvení

13:00 - 14:20 První část semináře

14:20 - 15:00 Pauza na kávu a občerstvení

15:00 - 16:00 Druhá část semináře

Moderuje: Petr Šimek, garant Klubu Zadavatelů POPAI CE, Managing Director WELLEN

13:00 – 13:10

Úvodní slovo

Petr Šimek, garant Klubu Zadavatelů POPAI CE, Managing Director WELLEN

13:10 – 13:40

The Future of FMCG packaging

  • the challenges and trends impacting branded packaging,
  • the role of brands in the decision-making process,
  • strategies to guide a more sustainable view of the pack,
  • how all of this can be more rewarding for the consumer

Přednášejí: Mike Webster, Director of 3D Structure, Andy Kirk, Design Strategy Director, 1HQ Global Brand agency, Londýn, Velká Británie (Přednáška proběhne v angličtině)

13:40 – 14:00

A Cosmetics Revolution - Sustainability through Innovation

  • the story of Lush Fresh Handmade Cosmetics and our journey with innovative product design allowing us to eliminate packaging, develop closed loop recycling systems and raise awareness on how to live more in harmony with the planet,
  • case studies, stories and our learnings in this 25-year journey showing it is possible to do well by doing good.

Přednáší: Suzy Hill, Earthcare Communications & Facilitation LUSH, UK & Europe (Přednáška proběhne v angličtině)

14:00 – 14:20

Aktuální estetické trendy v obalovém designu

Přednáší: Václav Skácel, Packaging design, Fakulta multimediální komunikací, Univerzita Tomáše Bati

14:20 – 15:00

Pauza, občerstvení, networking

15:00 – 15:25

Packaging - mýty vs skutečnost (Packaging - myths vs reality)

Přednášejí: Martin Vlk, Brand Strategy & Business Director, Marek Šíma Business Development Manager, Fiala & Šebek - Visual Communications a.s.

15:25 – 15:45

Chtějte více od krabice

Přednáší: Leoš Máslo, Key Account Manager, THIMM Obaly, k.s.

Závěr semináře

Změna programu vyhrazena.
Seminář proběhne pod garancí Klubu zadavatelů.

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží&Prodej.

Podrobné informace o podmínkách účasti na semináři naleznete na webových stránkách akce.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS