Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Networking party POPAI 2018

Vloženo: 17.9.2018

Networking party POPAI je tradiční akcí s exkluzivním programem pro členy asociace, která  podporuje budování užších kontaktů v rámci POPAI CE, nabízí příležitost k  navázání spolupráce s kolegy i novými členy,  výměnu informací a možnost získat nové informace z činnosti asociace a z oblasti retailu a in-store marketingu.

Letošní výjezdní zasedání členů POPAI CE se uskutečnilo ve dnech 7. až 8. 9. 2018 v Resortu Svatá Kateřina, který se nachází na Vysočině, v krásném prostředí uprostřed lesů a kopcovitých luk, napůl cesty mezi Prahou a Brnem. Akci tentokrát podpořil Budějovický Budvar jako výhradní dodavatel piva a dalšího sortimentu této společnosti pro účastníky akce.

Pro účastníky byl připraven zajímavý odborný i společenský program, jehož součástí byl workshop pod názvem „Jak umět zvládat svůj stres a emoce“, který vedla vyhledávaná lektorka a koučka Jitka Ševčíková. Účastníci se seznámili s praktickými technikami  redukce stresu a seberegulace emocí použitelné v běžné denní praxi.

V rámci programu rovněž proběhla valná hromada členů POPAI CE, na které byly představeny současné i připravované aktivity a projekty asociace dle jednotlivých pracovních skupin a specializovaných sekcí.

Středoevropská pobočka POPAI má v současnosti 107 členů, jejími členy jsou významné společnosti a osobnosti, které působí v různých sférách komunikace v prodejních místech.

Novými členy POPAI CE se v posledním období staly např. společnosti YASHICA, Samsung Electronics, Hasbro, Perfetti van Melle, RETAIL OF THE FUTURE, JT International, Sittardia, DIAM Poland, Brown- Forman, THIMM Packaging, WANZL...

Počet členů sekce Klubu zadavatelů za poslední rok opět vzrostl a nyní má Klub 31 členů - předních dodavatelů značkových výrobků a zástupců retailu.

Komplexní celoroční program asociace je soustředěn na podporu oboru marketingové in-store komunikace a na práci pro členy asociace i odbornou veřejnost.

POPAI CE průběžně realizuje a koordinuje průzkumové projekty, které se zabývají efektivitou komunikačních nástrojů v místech prodeje, analýzou nákupního chování, analýzou trhu in-store komunikace apod. Nedávnými či novými výzkumnými projekty jsou například POP sémiotický průvodce, výzkum HoReCa In-Store Insight Study, výzkum postojů zadavatelů k POP komunikaci, Storedits Consumer Electronics. POPAI CE také připravuje výzkum v oblasti dárkových a reklamních předmětů a výzkum v oblasti digitální in-store komunikace. K dalším plánovaným projektům patří tvorba standardů pro výpočet ROI in-store komunikačních projektů a v dalším období Shopper Engagement Study v oblasti drogerie nebo čerpacích stanic a velká Eye tracking study.

Kontinuální vzdělávací program Univerzita POPAI řeší aktuální témata z oblasti z in-store komunikace, retailu, digitálních médií a dalších nástrojů marketingové komunikace.

Asociace pořádá 10. jubilejní ročník mezinárodní odborné akce, která se pod názvem POPAI DAY 2018 uskuteční 29. 11. 2018 v Kongresovém centru TOP hotelu Praha. Tato prestižní událost v oboru marketingové komunikace bude zahrnovat celodenní konferenci s mezinárodní účastí POPAI FÓRUM 2018, soutěžní expozice třech oborových soutěží:  POPAI  AWARDS 2018 (o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech), Hvězda 3D reklamy 2018 (o nejlepší reklamní a dárkové předměty) a POPAI STUDENT AWARD 2018 (o nejlepší studentské návrhy projektů v místě prodeje dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů).

POPAI CE věnuje velkou pozornost spolupráci s vysokými a středními školami se specializací na marketingovou komunikaci. Problematika in-store komunikace je zařazena jako samostatný předmět do výukového programu na VŠE, UK a UTB.  Soutěž POPAI STUDENT AWARD představí v rámci svého již dvanáctého ročníku kreativní studentské návrhy projektů komunikace v místě prodeje, jejichž autory jsou studenti vysokých a středních škol.

POPAI CE je aktivně fungující oborová asociace v ČR a jedna z úspěšně se vyvíjejících poboček v rámci celosvětové sítě POPAI/Shop!.

 

Daniela Krofiánová, POPAI CE

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS