Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Netradiční stalo se tradičním a kdo toto nepřijme, postupně zmizí z očí i myslí spotřebitelů

Vloženo: 20.9.2021

Novinka člena POPAI CE

Uplynulé měsíce, a dnes spíše již roky, jasně ukazují, že moderní technologické možnosti v oblasti prodeje a reklamy se stávají tradičními kanály s přesně specifikovanými formáty a funkcemi, které si osvojuje stále více spotřebitelů. Tento trend zesiluje i v takzvaných tradičních oblastech. Může jít například o způsob nákupu a poslech hudby, kdy prodeje CD nosičů jsou již téměř historickou praxí, či sledování seriálů a filmů, u kterých získávají na síle služby jako třeba Netflix, ale zcela jistě jde i o samotný prostor uvnitř retailových obchodů – a takzvaná in-store media.

Zákazníci napříč cílovými skupinami se zcela jasně přesouvají do on-line prostředí. A Point–Of–Sale se zcela logicky přesouvá s nimi. Vzhledem k uplynulému období je naprosto zřejmá akcelerace této změny, která navíc přinesla i ustálení méně obvyklých principů, jako je například systém klikni–a–vyzvedni.

A i když nelze očekávat, že by se v nejbližších letech retailové obchody zcela proměnily na e-shopy, nebo že by dokonce vymizely, v rámci strategického plánování mediálních a reklamních agentur je potřeba reagovat. Zejména pak s ohledem na cílovou skupinu cca do 30 let, která zaprvé onlinové prostředí vnímá stejně přirozeně, jako opravdový svět a zadruhé v nastávající dekádě bude nejproduktivnější generací doby.

 

O2O – POS produkt, který jde s dobou

POS Media již před rokem začala vyvíjet nový koncept propagace pod názvem O2O – Online–To–Offline. Z úspěšného pilotu se počátkem roku 2021 stal standardizovaný produkt, který předčil všechna původní očekávání a potvrdil výše uvedené – že nad POS aktivitami v covidové éře je třeba uvažovat zcela jinak než před 10 lety. Kdo chce být v prodejích úspěšný, bude muset přehodnotit mnoho let zaběhnuté vzorce.

Více než kdykoliv v minulosti je nutné využít více kanálů a synergie mezi nimi. O daném produktu tak nedáváte vědět jen na prodejní ploše obchodu, i když zatím stále hraje výraznou roli, ale i v online prostředí, kde lze úspěšně zasáhnout cílovou skupinu, která v běžném retailu není tak aktivní. Pokud navíc přidáte zajímavé promo nebo event, díky kterým máte příležitost si se svými zákazníky vybudovat vztah, můžete očekávat velmi zajímavé výsledky, a to jak v reálném světě, tak na internetu. Vše pracuje dohromady. Jako klient pak jen musíte nově vyhodnocovat jak nákupy v retailu, tak v onlinu dohromady – působí na ně totiž “stejná” kampaň. Tyto dva světy již nikdy nepůjde vnímat odděleně.

 

 

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS