Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Nedělejte z Vašeho prostoru Las Vegas…

Vloženo: 26.5.2021

Novinka člena POPAI CE

Používání prostředků digitální komunikace nejen v obchodech se po celé Evropě stává stále více a více běžnějším jevem. I díky tomu se proměňuje z luxusního marketingového nástroje, který dříve využívaly především vybrané "prémiové" společnosti, na základní nutnost pro všechny, kteří chtějí, aby jejich zákazníci zůstali informováni, měli přehled o novinkách, speciálních akcích a v poslední době také o vládních omezeních a hygienických opatřeních. Toto zvýšené využívání digitální komunikace je pokračujícím trendem, o kterém se POS Digital domnívá, že v příštích 10 letech povede k nahrazení většiny statických, především tištěných médií, digitálními.

Co je však důležité, aby společnosti nespěchaly s digitalizací všech médií, které vlastní, a to za každou cenu, ale spíše strategicky identifikovaly klíčové prvky svých komunikačních kanálů, které poskytnou jejich zákazníkům největší užitek a umožní jim vidět v dlouhodobém horizontu největší návratnost investic. Zvyšuje se také zájem o implementaci rozšířené nebo virtuální reality a interaktivních kiosků, které proměňují marketingové kampaně v něco víc než jen média pro spotřebitele. Je zde patrná snaha o proměnu shora uvedeného v obousměrný komunikační kanál mezi spotřebitelem a danou společností, otevírající zcela nový svět marketingových možností a vzájemné interakce.

 

Každý nový projekt je proto potřeba pečlivě zvažovat a se zákazníkem konzultovat, aby se zabránilo tomu, že se evropské metropole, jejich ulice a obchodní centra, promění v oceán zářivých světel podobných Las Vegas, Time Square a digitálních řešení Dálného východu. Je třeba velice citlivě volit formu prezentace, její logiku, mít celkový koncept a nenechat se unést směrem do „blikajícího, drahého a všudy přítomného digitálního letáku“, který jen povede k „zákaznické slepotě“ a nebude tudíž plnit svou funkci.

 

Budoucnost digitální komunikace je každopádně důležitá a nevyhnutelná, je v tom vzrušující kus možnosti se účastnit na budoucí tváři interakce se zákazníkem a společnost POS Digital je ráda toho součástí. POS Digital je připravena podělit se o své dosavadní zkušenosti a popřípadě pomoci společnostem napříč celou Evropou povznést jejich komunikaci na další úroveň.

 

POS Digital

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS