Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Nadělte si k Vánocům průzkum Shopper Engagement Study CZ

Vloženo: 28.11.2016

Vzhledem k blížícímu se konci roku a s ohledem na dočerpávání letošních finančních prostředků i na přípravu rozpočtu pro příští rok budeme velmi rádi, pokud zvážíte využití a případné získání výstupů našeho unikátního projektu, nejrozsáhlejšího výzkumu nákupního chování českých zákazníků, který proběhl ve spolupráci s maloobchodními značkami provozujících supermarkety a hypermarkety na našem území.

Jedinečný projekt Shopper Engagement Study CZ realizovala naše asociace a výzkumná agentura Ipsos s cílem přispět novými znalostmi o komplexu jevů hrajících roli při nakupování na našem trhu včetně vlivu POP komunikace. Celkový vzorek tvořilo 3 255 nakupujících ve dvanácti prodejnách a v rámci průzkumu bylo analyzováno 34 112 produktů a více jak 1 300 POP médií.

V současnosti lze získat výstupy průzkumu v různých variantách za unikátních cenových podmínek, kdy díky syndikovanému a neziskovému charakteru celého projektu je možné obdržet rozsáhlý soubor výstupů za zlomek ceny případného shopper výzkumu na míru.

Kromě agregovaných dat a dat o konkrétních maloobchodních značkách studie nabízí detailní výstupy o specifických aspektech nakupování a vlivu POP médií v mnoha produktových kategoriích. Data této úrovně poskytují enormní obchodní a implementační potenciál, který již oceňují partneři, kteří si reporty již zakoupili a aktivně s nimi pracuji.  Věříme, že data mohou pomoci i dalším značkám k tvorbě účinnějších aktivit v místě prodeje.

V příloze najdete one pager s informacemi o atraktivních cenách za standardní reporty a  obsahy nabízených výstupů projektu. Z dat je po dohodě možné vytvářet také specifické analýzy na míru a odpovídat na individuální otázky.

V případě Vašich dotazů jsme Vám rádi k dispozici.

 

Daniel Jesenský, Vice-Prezident POPAI CENTRAL EUROPE

Daniela Krofiánová, General Manager POPAI CENTRAL EUROPE

Soubory ke stažení

Shopper Engagement Study Czech Republic 2015 (608,83 KB)
OBSAHY NABÍZENÝCH REPORTŮ PROJEKTU (19,38 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS