Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Nabíjecí stanice pro elektroauta jsou trendy nosiče pro brand firmy

Vloženo: 21.10.2021

Novinka člena POPAI CE

- rozhovor s Miroslavem Netušilem, obchodním ředitelem divize Systems CZECH PROMOTION -

 

Proč jste se začali věnovat brandingu stanic pro nabíjení elektromobilů?

Elekromobilita je téma, které už řadu let rezonuje společností, a je to trend, který se bude i nadále rozvíjet. Provozovatelé si přitom uvědomili, že i nabíjecí stanice je možné vnímat jako funkční nosiče a zapojit je do marketingové komunikace značky. Praxe navíc ukázala, že je žádoucí i pro samotné uživatele, aby stanice nesly označení potažmo brand vlastníka nebo provozovatele a další užitečné informace, jako je třeba návod k použití nebo instrukce k nabíjení.

Vyžaduje si branding nabíjecích stanic nějaké speciální know-how?

Určitě nestačí běžná praxe polepů na výlohy nebo auta, protože ty na nabíjecích stanicích nevydrží, nebo dokonce ohrozí jejich funkčnost. Nabíjecí stanice bývají umístěné ve venkovních prostorech, mají specifické parametry, speciální povrchovou ochranu proti grafitům nebo povětrnostním vlivům, mají řadu bezpečnostních a technologických prvků a informační štítky, které se musí při polepu zachovat nezakryté. Udělat branding těchto zařízení tak, aby byl dlouhodobě funkční, vypadal designově pěkně, vydržel venkovní podmínky a respektoval všechny bezpečnostní a technické náležitosti, si určitě vyžaduje praxi a zkušenosti s tímto typem brandingu.

Jak dlouho se problematikou zabýváte?

Od roku 2014, kdy nás oslovila Pražská energetika. Poté následovaly zakázky například pro EV- Solutions, Siemens a další provozovatele a vlastníky nabíjecích stanic. Nyní již můžeme hovořit o stovkách funkčně obrandovaných nabíjecích stanic.

Jaké jsou náklady a jak časově náročné je zajištění polepu?

Záleží na typu a velikosti stanice i rozsahu polepu, ale pohybujeme se zpravidla v rozmezí 5 tisíc až 11 tisíc Kč za stanici. Samotná výroba polepu trvá několik dnů. Pokud navrhujeme i grafiku, pohybujeme se v řádu maximálně několika týdnů. Buď můžeme obrandovat již fungující nabíjecí stanici přímo na místě, kde je namontovaná, a neomezit přitom její provoz, popřípadě můžeme polep zajistit v distribučním skladu a stanice pak putuje k zákazníkovi již obrandovaná.

Od kolika kusů je možné si polep objednat?

Vycházíme vstříc i provozovatelům, kteří mají jen jednu nabíjecí stanici. I menší provozovatelé si vzhledem k nízkým nákladům na polep mohou dovolit opatřit nabíjecí stanice vlastním brandingem.

Dokážete pomoci zájemcům i s grafickým zpracováním polepu?

Ano, naše grafické studio má dlouhodobé zkušenosti s brandingem a vizuální komunikací značek i pro specifické účely. Dokážeme podle zadaných parametrů připravit funkční design pro každou nabíjecí stanici. A to tak, aby byl znatelně umístěn brand, ale zároveň byly na stanici přehledně uvedeny všechny potřebné informace, které chce provozovatel uživateli stanice sdělit.

Co když se rozhodnu pro nový polep již obrandované stanice?

I to umíme zajistit. Nedoporučujeme ale vrstvit polep na polep. Lepší je šetrně zbavit stanici původního polepu, očistit ji a opatřit ji novým polepem. Obojí umíme zajistit.

Proč by si provozovatelé měli vybrat vaše řešení?

Protože už máme z praxe veliké zkušenosti, stovky realizací různých nabíjecích stanic od různých výrobců a hlavně řadu spokojených zákazníků. Naše reference a další informace naleznou zájemci na webu polepstanic.cz.

 

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS