Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Milka spojila síly s tradiční pražskou cukrárnou

Vloženo: 11.11.2020

Novinka člena POPAI CE

 

 

  • Spolupráce s Ovocným Světozorem vznikla pro podporu Milka pralinek.
  • Během října budou na všech pobočkách v prodeji Milka dezerty.
  • Aktivitu podpoří také influenceři.

 

Značka Milka se během října zaměřuje na podporu svých pralinek, konkrétně bonboniér I love Milka a Just For You. Pro tento účel se rozhodla spojit s tradiční pražskou cukrárnou Ovocný Světozor, která z těchto produktů připravila limitovanou edici svých dezertů. Ty budou k dostání na všech 12 provozovnách cukrárny v hlavním městě od 16. do 31. října 2020.

„Pro podporu našich pralinek jsme letos hledali způsob, jak je co nejatraktivnější formou dostat k lidem, aby je mohli ochutnat,“ uvádí Veronika Demčíková, junior brand manažerka značky Milka. „Letošní specifická situace kolem nás úplně nenahrává klasickým ochutnávkám a samplingům, spolupráce s Ovocným Světozorem nám proto přišla zajímavá. Společně cílíme na všechny pražské milovníky čokoládových dobrot, kteří budou moci ochutnat naše pralinky zakomponované do originálních zákusků,“ dodává Demčíková.

Limitovaná edice dezertů Ovocného Světozoru bude složena ze dvou produktů. „První je inspirován naším oblíbeným dezertem Bourbonský krém a druhý dezert je čokoládový. Oba jsme připravili pro účely této spolupráce tak, aby chuťově ladily s Milka pralinkami,“ odkrývá detaily Michaela Spilková, marketingová manažerka Ovocného Světozoru. „Jsme rádi, že můžeme nabídnout tuto limitovanou edici, která si určitě najde své zákazníky a obohatí naši nabídku“, doplňuje.

Tuto spolupráci podpoří na svých kanálech také zpěvačka a modelka Jitka Boho spolu s influencerkou Michaelou Salákovou, které jsou do kampaně zapojeny. Obdobná spolupráce bude probíhat také na Slovensku, kde se Milka spojila s televizní moderátorkou Adrianou Polákovou a její bratislavskou cukrárnou Iconique.

 

Za kreativou, PR komunikací a spoluprací s influencery stojí agentury PR.Konektor a The Hive.

______________________________________________________________________________________

Společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o. a Mondelez Slovakia s.r.o. jsou součástí skupiny společností Mondelēz International, která je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě. Zaměstnává 80 tisíc lidí a umožňuje spotřebitelům ve více než 150 zemích světa vychutnávat snacky správným způsobem. Mezi její nejznámější globální značky patří čokolády Milka, Cadbury a Toblerone, sušenky Oreo a LU a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří také značky Opavia Zlaté, BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Tatranky či TUC. V České republice a na Slovensku naše společnost působí od roku 1992. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí a obchodní zastoupení firmy zde prodává okolo 500 produktů pod 16 značkami. Více na www.mondelezinternational.com, www.facebook.com/mondelezinternational a www.twitter.com/MDLZ.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS