Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Metaxa zve na domácí party, Kingswood Rosé zase k příjemnému posezení se ciderem

Vloženo: 19.5.2016

Novinka člena POPAI CE

Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů realizovala společnost Dago. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak na skvělou domácí party, další 4paletové vystavení nového cideru Kingswood Rosé navozující klidnou atmosféru s lavičkami.

 

 

 „V posledních letech jsme svědky přesunu preferencí při konzumaci alkoholu z barů směrem k domácí party. Značka Metaxa v tomto trendu našla zalíbení a zákazníkům dlouhodobě přináší rady, jak si dokonalý večírek užít i doma. Vystavení mělo tedy zaujmout a vybídnout zákazníka k nákupu celého řešení své domácí party,“  přibližuje zadání Ivana Plevková, trade marketing specialist společnosti RÉMY COINTREAU.

            

 

Cílem in-store aktivity prostřednictvím regálového modulu bylo inspirovat zákazníky komplexnější nabídkou sortimentu pro jednotný moment spotřeby. A to pomocí nákupního košíku umístěného přímo uvnitř modulu. Jeho obsah je plný typických surovin, jako jsou brambůrky, bagety, „nealko“, ale především láhve Metaxy. „V pozadí je ještě graficky zdůrazněno celé menu pro party tabuli, kde byl kladen důraz na volbu reálných fotek jídla, aby nakupující dostal chuť k pořádání večírku. Vše je podpořeno výraznou žlutou barvou a LED svícením v horní části regálu,“ doplňuje Miroslav Obrátil ze společnosti Dago, která stojí za výslednou realizací.

Na originalitu bylo vsazeno také u realizace pro Plzeňský Prazdroj, kde Dago zajistilo kompletní produkci řešení launche nového cideru Kingswood Rosé. Pro zákazníky připravilo 4paletí s výrazným prvkem reálné dřevěné lavičky. „Chtěli jsme především, aby finální vystavení bylo v souladu s celkovou komunikací značky a pomohlo přenést klidnou atmosféru světa Kingswood do prostředí obchodů,“ vysvětluje Oliver Jáchymovský z Plzeňského Prazdroje. O kreativní návrh pro uvedení nové varianty nápoje se postarala kreativní agentura Addict.

Čtyřpaletí bylo jedním z prvků uceleného konceptu druhotného vystavení, do něhož patřil také branding, regálová čela, stojany a další. Celé vystavení je vyrobeno z kartonu včetně 3D košatého stromu, výjimkou je lavička ze dřeva. „Hlavním požadavkem na vyhotovení byla především odolnost všech prvků. Nakupující se mohli bez obav posadit v atmosféře připomínající prostředí sadu,“ doplňuje Radka Hejduková z firmy Dago. Součástí instalace musela být také dostatečná zásoba lahví, aby nic neomezovalo jejich nákup.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS