Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Maloobchody by si měly hýčkat zákazníky, ale také se zaměřit na produktivitu práce, říká studie Cisco

Vloženo: 17.2.2017

Maloobchodníci podceňují investice do nástrojů pro produktivitu práce a dostatečně finančně nepokrývají ani oblastí, v nichž se mohou odlišit od konkurence.

                                            

Optimalizace investic do produktivity zaměstnanců by přitom globálně znamenala vyšší příjmy v hodnotě 187 miliard dolarů ročně. Naopak si již dnes uvědomují důležitost technologií pro zkvalitnění interakce se zákazníky. Tyto závěry přinesla globální studie Cisco s názvem „The Current State of Digital Readiness in Retail“, která mapovala současný stav digitální připravenosti v maloobchodu.

Globální výzkum společnosti Cisco proběhl mezi manažery maloobchodů v USA, západní Evropě a Latinské Americe. Kladl si za cíl zjistit, v jaké fázi digitální transformace se nacházejí. Mezi dotázanými byli zástupci kamenných i elektronických obchodů, výrobců oděvů, pohostinských služeb a dalších segmentů maloobchodu. Studie ukazuje, jaké jsou jejich aktuální priority z hlediska investic do digitálních technologií a jakých nedostatků ve svých strategiích digitální přeměny si možná nejsou vědomi. 

Článek o výsledcích studie byl zveřejněn na odborném portálu mistoprodeje.cz.

Celý text článku najdete ZDE

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS